همه چیز درباره‌ی کاشت مو؛ انواع، مراقبت‌های لازم، عوارض و جدیدترین روش دیجی‌کالا مگ

هزینه­‌ها بسیار مقرون­‌به­‌صرفه بوده و حتی در بسیاری موارد امکان قسط­‌بندی و پرداخت شرایطی هم وجود دارد. قبل از انجام پیوند، تکنسین­‌ها موهای برداشته recommended site شده و جراح پوست سر را برای عمل پیوند، آماده می­‌کنند. پس از پیوند کامل موها، پوست سر بانداژ شده و دستورالعمل‌­های مراقبت در منزل به شما داده می‌­شود.

کلینیک تخصصی کاشت مو ایران نوین با بهره گیری از 18 سال تجربه موفق در زمینه انواع روش های کاشت مو طبیعی و استفاده از به روز ترین تجهیزات، به ارائه خدمات به شما عزیزان می پردازد.

کاشت مو

هر دوی این تکنیک‌ها از روش یکسانی با تفاوت روش برداشت در پیوند استفاده می‌کنند. در واقع استفاده از کلمه­‌ی مناسب‌­ترین روش کاشت مو می­‌تواند گزینه­‌ی بهتری باشد زیرا بهترین روش با توجه به شرایط هر فرد متغیر است. فصل زمستان معمولا بهترین فصل برای انجام کاشت موی سر محسوب می شود، زیرا هر چه دمای هوا پایین تر باشد، میزان تعریق بدن نیز کاهش می یابد.

کاشت مو به روش میکروفیت

پس از برداشتن نوار، ریشه های مو توسط اعضای تیم زیر میکروسکوپ های پیشرفته جدا می شود. سپس تیم کاشت، نوار پوستی را به 500 تا 2000 گرافت موی کوچک تقسیم می‏ کنند. میزان گرفت‏ ها بستگی به جنس مو، کیفیت، رنگ و اندازه منطقه دارد. با سلام، میزان و مدت زمان ورم بعد از کاشت مو در افراد یکسان نمی باشد و می بایست جهت بهبودی آن کمی صبر کنید.

کاشت مو

در روش FIT بجای ایجاد برش در نواحی پشت سر، موها به صورت دانه‌ای و با استفاده از دستگاه خاصی و به صورت بسیار ظریفی برداشته می‌شوند. این روش با خونریزی زیادی همراه است زیرا در این روش برش ها به صورت نواری است؛ یعنی متخصص برای برداشت فولیکول ها از بانک موی متقاضی نواری به اندازه 1 تا 2 سانتی متر جدا می کند. بعد از بررسی کامل نوار خارج شده از پوست سر زیر میکروسکوپ بسیار قوی و جدا کردن فولیکول های مو، کار کاشت مو به ناحیه مورد نظر انجام می شود.

توجه به سن مناسب برای کاشت مو:

در برخی موارد نیاز به چند جلسه برای کاشت لازم است و یا بعضی از پزشکان برای تحریک فولیکول‌های مو داروهای خاصی به پوست تزریق می‌کنند. بهتر است بدانید که تمام این موارد به افزایش عمر فولیکول‌ها کمک بسیاری می‌کند. پزشک ابتدا با برداشتن نواحی وسیعی از موها از ناحیه اهدا کننده به عنوان یک پلاگین، یک نوار یا (بعداً) FUE آنها را برای بررسی و آماده سازی منتقل کرده و به قطعات کوچکتر با اندازه خاص تقسیم می‌کنند.

کاشت مو تنها منحصر به موی سر نیست بلکه از آن برای کاشت ابرو نیز استفاده می شود. البته موثر بودن نتیجه کاشت مو تا حد بسیار زیادی به پزشکی بستگی دارد که کار کاشت را انجام می دهد.

معمولا محدوده سنی بین ۲۵ تا ۵۰ سالگی را بهترین زمان کاشت مو در نظر گرفته‌اند، اما این یک مسئله علمی نیست و افراد در هر سنی می‌توانند برای این عمل اقدام نمایند. در سنین پایین‌تر از آنجایی که الگوی رشد و ریزش مو نامنظم بوده، به همین دلیل ممکن است نتیجه عمل در این سنین مورد رضایت بیمار واقع نشود. همچنین ماندگاری و دائمی بودن این جراحی در رده سنی مناسب آن بیشتر مشاهده می‌شود.

هرگونه ریزش موی بعدی به صورت محتمل از مناطقی که تحت عمل کاشت مو قرار نگرفته‌اند، صورت می‌گیرد. بعضی از بیماران برای به تعویق انداختن ریزش مو از دارو استفاده می‌کنند در حالیکه سایر افراد برای مبارزه با این امر در نهایت تن به یک عمل کاشت موی دیگر می‌دهند. در پاسخ به این سوال باید این چنین بگوییم که، برای انجام کاشت مو طبیعی قابل رشد، پزشک از فولیکول‌های زنده از بانک موی خود فرد برداشته و در قسمتی از سر که دچار ریزش مو شده است می‌کارد.

کشیدن پوست یا آلوپسی سر چگونه است؟

اما بسیاری از افراد در رابطه با هزینه‌های کاشت مو نگران هستند. ما در کلینیک آفرینش برای این افراد تدبیری اندیشیده‌ایم، به همین خاطر کلینیک آفرینش اقدام به کاشت مو به صورت اقساطی نموده است.

کاشت مو

به این ترتیب سلامت مراجعه کنندگان با حد بسیار بالایی تضمین می گردد.

با سلام، انجام کاشت مو به روش میکروفیت جز روش هایی است که نیاز به استراحت و دوره نقاهت طولانی نداشته و فرد پس از گذشت حدودا 4 تا 7 روز (با انجام مراقبت های بعد از کاشت مو) می تواند به امور روزانه خود بپردازد.

این کار فوق‌العاده تخصصی بوده و فقط متخصصین پوست و مو مجاز به انجام آن می‌باشند. روش کاشت مو MICRO FIT نسبت به دیگر روش‌ها، از تراکم موی بیشتری برخوردار است و به همین دلیل طرفداران بسیار زیادی دارد.

باید در نظر داشته باشید که طول عمر موهای کاشته شده می تواند تحت تأثیر عواملی مانند بیماری، سبک زندگی، سن و میزان ریزش مو باشد.

با مطالعه دقیق این مطلب اطلاعات جامع و هیجان‌انگیزی در ارتباط با کاشت موی طبیعی دریافت خواهید کرد. همچنین در پایان با مشاهده تصاویر قبل و بعد از عمل، تصمیم‌گیری راحت تری برای انتخاب کلینیک خانه سفید به عنوان میزبان کاشت موی خود خواهید داشت. رشد مو بعد از کاشت مو یکی از سئوالاتی است که علاقه مندان به پیوند مو درباره آن مایلند اطلاعاتی بدست بیاورند. رشد و نمو موها پس از انجام فرآیند کاشت مو نکته ایست که در کنار موارد دیگر، به خوبی نشان دهنده کیفیت و نتیجه نهایی کاشت مو است.

کلینیک صدف اصفهان با مجهزترین دستگاه‌ های لیزر آماده ارائه خدمات به شما می‌ باشد. دوره نقاهت پس از عمل کاشت مو از فردی به فرد دیگر متغیر است، اما به طور کلی بیشتر بیماران بعد از گذشت یک تا دو هفته بهبود یافته و به زندگی عادی خود باز می گردند. شما همچنین می توانید بعد از گذشت دو یا سه روز، به شرط انجام ندادن کارهای سنگین، در محل کار خود حاضر شوید. یافتن مرکز کاشت مو که خدمات موثر و با ضمانت ارائه دهد کار چندان ساده ای نیست.

کاشت مو

اما باز هم نمی‌­توان محدوده سنی خاصی را برای انجام این عمل متصور شد. اما در حالت کلی، در سنین پایین‌­تر، الگوی رشد و ریزش مو نامنظم بوده و ممکن است نتیجه عمل در این سنین رضایت­‌بخش و بادوام نباشد.

اگر شما هم قصد انجام این عمل را دارید یا به دنبال تکمیل اطلاعاتتان در این زمینه هستید، بندهای بعدی را با دقت بخوانید. کاشت مو یک جراحی زیبایی است که به انتقال فولیکول­‌های مو از یک نقطه در سر یا بدن به قسمت‌های جلویی و میانی سر در افراد گفته می‌شود.

در واقع اگر بانک موی شما ضعیف باشد، امکان کاشت مو برای شما وجود ندارد. از طرفی با داشتن بانک موی قوی، نه تنها می‌توانید کاشت موی موفقی داشته باشید، بلکه می‌توانید انتظار ترمیم بانک مو بعد از کاشت را داشته باشید.

بنابراین، برای انتخاب مناسب‌ترین‌ روش‌ کاشت مو، بهتر است به یک پزشک متخصص زیبایی مراجعه کرده و درباره مناسب‌ترین روش کاشت مو برای شما مشاوره داشته باشید. مهم ترین ویژگی این تکنیک کاشت مو، استفاده از ابزارهای مدرن و میکروموتورهای اتوماتیک است که در کاشت به روش FIT وجود نداشت و از هولدرهای دستی استفاده می شد. به دلیل استفاده از دستگاه های مدرن و پیشرفته در این جراحی، نتیجه حاصل از کاشت بسیار طبیعی و تراکم موها بالا خواهد بود. علاوه بر این، سرعت پوشاندن طاسی سر با مو نیز نسبت به سایر روش ها است.

استفاده از شامپو‌ها و محصولات آرایشی شیمیایی نیز می‌تواند به ریزش مو منجر شود. برخی از این محصولات حاوی مواد شیمیایی نامناسب هستند که باعث ضعف و ریزش موها می‌شوند.

پزشک در جلسه مشاوره، ساختار موی متقاضی را بررسی، پس از آن بانک موی مناسب را انتخاب کرده و در نهایت مناسب ترین روش پیوند مو را تعیین می‌کند. این روش به معنی بی‌اهمیت بودن نظر شخصی متقاضی در انتخاب روش مناسب کاشت مو نیست. بلکه به این معنی است که شما مرحله انتخاب را به شخصی واگذار می‌کنید که با تکیه بر تجربه کافی خود عملکرد بهتری در روش انتخاب تکنیک کاشت خواهد داشت.

در نهایت، ریزش مو یک مشکل شایع است که ممکن است به علت‌های مختلفی رخ دهد.

قیمت و هزینه کاشت مو به میزان طاسی سر، وضعیت بانک مو، روش انتخاب شده جهت کاشت، رویش طبیعی مو و دوره نقاهت آن بستگی دارد. پزشک ابتدا سراغ موی پشت سر می رود تا بتواند از فولیکول های آن جهت کاشت استفاده کند. اگر وضعیت بانک مو در آن قسمت ایده آل نباشد، می بایست از نقاط دیگری این فرایند انجام شود که بر روی هزینه بسیار تاثیرگذار است.

این ناحیه 25 تا 35 سانتی‌متر طول دارد و بهترین گزینه برای برداشت پیوندهای مو است. هزینه کاشت مو مشابه با سایر عمل‌های جراحی به عوامل مختلفی مانند روش انجام جراحی، نوع بیهوشی، کلینیک و یا مرکزی که جراحی در آن انجام می شود، جراح و … به همین دلیل برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه این عمل بهتر است که در یک جلسه مشاوره با پزشک منتخب شرکت کنید تا از هزینه ها مطلع شوید.

جراح منطقه کاشت را مشخص می‏ کند و بعد از پاک‏سازی و جدا کردن گرافت‏ های مو، شکاف‏ هایی برای کاشت موها ایجاد می‏ کند.

در برخی روش‌های جراحی کاشت مو به بیشتر از یک جلسه نیاز است. پزشک با در نظر گرفتن شرایط بیمار و مشاهده آزمایشات قبل از عمل کاشت مو، روش مناسب کاشت مو را مشخص می‌کند. در بعضی موارد با توجه به تکنیک کاشت مو و میزان طاسی ممکن است، جلسات کاشت بین 2 تا 4 جلسه طول بکشد.

در صورتی که مصرف داروهای خاص سبب ریزش مو شوند، فرد نمی تواند عمل کاشت مو سر را انجام دهد. فردی که قرار است جراحی برای کاشت موی سر انجام دهد، باید از یک الگوی طاسی مشخص برخوردار باشد. در این روش برای استخراج گرافت‌های پیوندی، نوار باریکی از پشت سر برداشته می‌شود. سپس محل برداشت گرافت‌های پیوندی با استفاده از بخیه بسته می‌شود.

در حین انجام کاشت مو پزشکان از فولیکول های مو سالم استفاده خواهد کرد و از این فولیکول ها برای پر کردن مناطق طاس شده سر استفاده خواهد شد.

در این زمان انجام عمل زیبایی کاشت مو طبیعی یکی از گزینه های پیش رو برای افزایش زیبایی ظاهری و البته افزایش اعتماد به نفس خواهد بود.

  • اما برای رسیدن به موفقیت در کاشت مو و داشتن موهای سالم و قابل رویش، باید به مراقبت‌های خاصی پس از عمل توجه کرد.
  • تغذیه ناسالم، تغییرات هورمونی، ژنتیک، استرس، فشار کاری، استراحت کم و … از دلایلی هستند که کیفیت رشد موها را کاهش می دهند.
  • عمل کاشت موی سر در کلینیک ایران نوین با استفاده از متدهای روز دنیا مانند FUE و FUT زیر نظر بهترین و مجرب ترین پزشکان کاشت مو انجام می شود.

کاشت مو به معنی جابه جایی فولیکول های مو از قسمت پر تراکم به نواحی کم تراکم است. همانطور که در مطالب بالا ذکر شد در این تکنیک می توان از نهایت تراکم بانک موی فرد بهره برد و طی یک روز و در یک جلسه انجام می شود. مو از مهم­ترین ویژیگی‌های ظاهری هر فردی است که وقتی کم پشت می‌­شود و شروع به ریزش می­‌کند (از انواع ریزش مو می‌توان به ریزش مو کششی اشاره کرد)، ممکن است زیبایی فرد را هم تحت تاثیر قرار دهد.

برای کاهش این مشکل، بهتر است به پزشک خود مراجعه کنید تا بتوانید بهترین راه حل را برای جلوگیری از ریزش مو پیدا کنید. همانند هر نوع جراحی، اگر کاشت مو تحت نظر متخصص انجام نشود منجر به بروز خطراتی از جمله خونریزی و عفونت و رشد موهای جدید غیر طبیعی وجود دارد.

در واقع کاشت مو با بیمه یکی از خدمات متمایز کاشت مو در کلینیک صدف است. تمام مراقبت های بعد از کاشت مو هم به صورت مکتوب و هم به صورت پیام صوتی از طریق پشتیبان های کلینیک به مراجعه کنندگان داده می شود. مثلا در روش‌های FIT و FUT  علاوه بر خون­ریزی در زمان عمل جراحی، گاهی طولانی شدن زمان نقاهت دردسرساز است. به علاوه، عفونت و ورم صورت و زیر چشم­‌ها می‌­تواند از دیگر عوارض کاشت مو به این روش­‌ها باشد.

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما
ما با استفاده از فناوری هوش مصنوعی محتوا را برای این سایت تهیه می‌کنیم و از نظر محتوایی هیچ مسئولیتی نمی‌پذیریم و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.