بازگشت پارس هودرو با زوتی شروع رقابت با SUV ها

تیتر 20 – پارس خودرو یکی از خودروسازانی است که می توان او را قهرمانی توانمند دانست که به دلایل مختلف نتوانست به حق خود برسد.

در عین حال این شرکت توانسته با سبد محصولاتی که بیش از 50 سال به بازار عرضه کرده خاطره خوبی از خود به جای بگذارد. محصولات این سازنده جذابیت های خاصی را برای نسل های مختلف ایجاد کرده است. پارس خودرو به دلیل زیرساخت ها و همچنین خودروهایی که تولید و مونتاژ می کند، ذهنیت خوبی با کیفیت در ذهن مردم دارد.

هم زمانی که ماشین آمریکایی می فروخت و هم زمانی که ال 90 می فروخت. در هر صورت مردم به کیفیت این برند اطمینان خاصی دارند برند یکی از زیرمجموعه های سایپا است اما در عین حال توانسته در طول این سال ها از هویت و هویت خود محافظت کند.ماکسیما، رونیز، برلیانس ریچ و رنو ساندرو از جمله محصولاتی هستند که همچنان مثبت تلقی می شوند.

پارس خودرو از گذشته های دور تاکنون مسیر خود را با فراز و نشیب های فراوان ادامه داده و موفق به تولید و عرضه محصولات مختلف شده است اما تحریم ها مانند سایر شرکت ها مانع از تولید پارس خودرو شد. این در حالی بود که این شرکت با عرضه برلیانس توانست سهم بازار خوبی به دست آورد و سبد محصولات خود را توسعه دهد.

نژاد؛ اولین محصول وارداتی اما پارس خودرو به راه خود ادامه داد و به زودی اولین محصول وارداتی پس از تحریم ها یعنی زوتی DL5 را از طریق سامانه یکپارچه فروش روانه بازار خواهد کرد.

بر اساس گزارش ها، پارس خودرو موفق به کسب مجوز لازم برای فروش شده است. همچنین قیمت گذاری آن نیز در مرحله پایانی است که البته هنوز زمان عرضه و قیمت نهایی این محصول اعلام نشده است.

اما به نظر می رسد با توجه به زیرساخت های پارس خودرو در حوزه نمایندگی و خدمات پس از فروش و سابقه و ذهنیتی که مردم نسبت به محصولات سبز دارند، زوتی DL5 به زودی می تواند به یکی از پرفروش ترین های بازار تبدیل شود. چرا که اصولاً پارس خودرو سراغ محصولی می رود که بتواند نظر اکثریت مردم را از نظر کیفیت و خدمات به خود جلب کند.

در واقع به نظر نمی رسد پارس خودرو تنها به این محصول بسنده کند، اما احتمالاً می توان زوتی DL5 را پرچمدار ورود جدید پارس خودرو دانست.

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما