عصبانیت مورینیو از ستاره گیاهخوار!


آفتاب نیوز :

ژوزه مورینیو سرمربی تیم رم هر روز در ایتالیا با اخباری مواجه می شود که او را به لرزه می اندازد و مصدومیت کریس اسمالینگ یکی از اخباری است که او را آزار می دهد.مورینیو پیش از این از اهمیت اسمالینگ پس از تمدید قرارداد در رم اما اکنون از غیبت این بازیکن ناامید شده است.

مورینیو اعلام کرده که این بازیکن برای حل مشکلات دفاعی تیم به زمین بازخواهد گشت. با این حال به نظر می رسد اسمالینگ ذهنیت خاصی دارد و بسیار مراقب سلامتی خود است.

پس از رژیم گیاهخواری، بازیکن از مصرف داروها به ویژه مسکن ها اجتناب می کند. این امر زمان نقاهت او را طولانی تر می کند.

رم تست هایی انجام داده است که نشان می دهد هیچ ممنوعیتی برای بازگشت اسمالینگ وجود ندارد و اگر او بازی کند، مصدومیت او بدتر نخواهد شد.

اما با توجه به سن این بازیکن که 31 آبان ماه 34 ساله می شود، شرایط حساس است. علیرغم مشاوره با پزشکان در انگلستان و ایتالیا، از عمل جراحی اجتناب شده است، اما انتظار می رود که تاندونیت وی به زمان بیشتری برای بهبودی نیاز داشته باشد.

اسمالینگ بعید به نظر می رسد در بازی های آینده مقابل لچه و اسلاویا پراگ حضور داشته باشد و احتمالاً دربی مقابل اودینزه را از دست خواهد داد. مورینیو قبلا برای بازگشت زودهنگام خود ابراز امیدواری کرده بود، اما وضعیت همچنان نامشخص است و همه چیز به توانایی اسمالینگ برای تحمل درد و پیشرفت او در روند بهبودی بستگی دارد.

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما