جزئیات جدید خیانت دیوید بکهام به همسرش

ویکتوریا بکهام برای اولین بار از دردی که پس از خیانت به همسرش دیوید بکهام احساس کرد صحبت کرد. اسطوره فوتبال انگلیس همچنین فاش کرد که ازدواج آنها پس از اینکه در سال 2003 در بازی برای اسپانیا متهم به خیانت شد، تحت فشار قرار گرفت. ویکتوریا در یک مستند جدید نتفلیکس می گوید که این سخت ترین دوران زندگی اش بود و غمگین تر از همیشه بود. زمانی که دیوید در سال 2003 برای رئال مادرید بازی می کرد، بکهام ها همیشه اتهامات خیانت خود را رد کرده اند. اما اکنون آنها آشکارا در مورد مبارزه برای حفظ رابطه خود صحبت کرده اند.

ویکتوریا 49 ساله در این مستند گفت: «این سخت‌ترین زمان بود زیرا احساس می‌کردیم دنیا علیه ما است. راستش ما مقابل هم بودیم. قبل از مادرید گاهی اوقات احساس می کردیم که مقابل هم هستیم، با هم بودیم، به هم متصل بودیم، همدیگر را داشتیم. اما وقتی در اسپانیا بودیم، واقعاً احساس نمی کردیم که همدیگر را داریم. و این غم انگیز است. حتی نمی توانم به شما بگویم چقدر سخت بود و چقدر روی من تأثیر گذاشت. این یک کابوس بود. این یک سیرک واقعی بود، همه عاشق سیرکی هستند که به شهر می آید، درست است؟ مگر اینکه وسط سیرک باشی.”

از ویکتوریا پرسیده شد که آیا از شوهرش ناراحت است؟ او گفت: “اگر کاملا صادق باشم، بله، هرگز در زندگی ام اینقدر ناراحت نشده ام.” ویکتوریا اضافه کرد که همه چیز را برای حمایت از شوهرش در فوتبال داد. در مستند چهار قسمتی که امروز در دسترس است نامی از زنی که دیوید متهم به رابطه نامشروع با او شده بود، نبود.

دیوید با یادآوری آن روزها گفت: “داستان های ترسناکی وجود داشت که پرداختن به آنها سخت بود.” این اولین باری بود که من و ویکتوریا در ازدواجمان تحت چنین فشاری قرار داشتیم.

او در پاسخ به سوال کارگردان فیشر استیونز که ازدواجشان چگونه پیش می رود، گفت: “هر بار که از خواب بیدار می شدیم، احساس می کردیم همه چیز تغییر کرده است و آن زمان می دانستیم که همدیگر را از دست داده ایم. ما ندادیم، اما غرق شدیم. همه، این زندگی شخصی ماست. روزها با خودم فکر می کردم، چگونه می توانم سر کار بروم، چگونه می توانم به ورزشگاه بروم و وانمود کنم که مشکلی وجود ندارد؟ “هر روز که چشمانم را باز می کنم، خودم را احساس می کنم از نظر جسمی بیمار است.”

دیوید اعتراف کرد که پس از ترک باشگاه دوران کودکی اش منچستریونایتد، سازگاری با زندگی در اسپانیا دشوار بود و به اقامت ویکتوریا در لندن در ابتدای تور به عنوان عاملی برای تنهایی او اشاره کرد. این زوج همچنین میزان دخالت پاپاراتزی ها و تأثیر بالقوه آن بر پسر اولشان، بروکلین، را توضیح می دهند.

در بخش جالب دیگری، ویکتوریا به یاد می‌آورد که در سال 2005 می‌خواست سومین پسرشان، کروز را به دنیا بیاورد، و دیوید آنجا نبود زیرا مجبور بود به یک عکاسی از افراد مشهور برود. روزنامه ای با تصویر دیوید در کنار جنیفر لوپز و بیانسه به نمایش گذاشته شد. ویکتوریا گفت: “من می گفتم، “جدی، من دارم منفجر می شوم، با من شوخی می کنی؟”

من سزارین کردم و یادم می‌آید آنجا دراز کشیده بودم و اصلاً احساس زیبایی نمی‌کردم و یادم می‌آید که شخصی صفحه اول روزنامه را با عکس زیبای دیوید بین جنیفر لوپز و بیانسه نشانم داد و تیتر آن این بود: می پوشی؟ آیا او می گوید بگذارید به شما بگویم پوش (ملقب به ویکتوریا) چه می‌گوید. پوش عصبانی است!! “

در این مستند، دیوید همسرش را به خاطر تحمل خودخواهی او در حرفه اش، که شامل نقل مکان به گلکسی لس آنجلس در سال 2007 است، تحسین می کند. ویکتوریا گفت که عاشق دوران حضورش در لس آنجلس است، در حالی که بکهام اعتراف کرد که در تلاش است تا با استانداردهای فوتبال MLS سازگار شود.

این زوج که در صحنه های بعدی مستند شادتر هستند، فیلمبرداری قسمت های اول این مستند را «درمان» توصیف می کنند. ویکتوریا با لبخند گفت: “درد زیادی را رها کردم.” من آن را “درمان” می نامم. من در چند قسمت اول[مصاحبه های مستند]با خشم و ناامیدی زیادی دست و پنجه نرم می کردم و از اینکه الان همه آنها را درک می کنم، خیالم راحت است.»

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما