شرکت تولید نوشیدنی پپسی در کشور آرژانتین در پی سفر اخیر پپ گواردیولا سرمربی پیشین بارسلونا و فصل آینده بایرن مونیخ دست به اقدامی خلاقانه زد و تبلیغی جالب توجه ساخت که در ادامه تصویر تبلیغ پپسی را مشاهده می کنید.
نهفقط اسپانیایی ها بلکهانگار آرژانتینی ها هم چندان از آقای خاص دل خوشی ندارد چون در یک اقدام خلاقانهاو را محبوب تر از رقیب قدیمی اش جلوهدادهاند.
شرکت تولید نوشیدنی «پپسی» در آرژانتین از سفر اخیر پپ گواردیولا، سرمربی پیشین بارسلونا بهاین کشور نهایت بهرهرا برای معرفی خود مخصوصا در میان دوستداران این مربی اسپانیایی بردهو تبلیغ جالب توجهی ساختهکهدر آن نام خود «پپسی» را بهدو قسمت «پپ» و «سی» تقسیم کردهو آن را در کنار واژه«مو»،« نو» قرار دادهاست.
سی (si) بهزبان اسپانیایی کهزبان گفتار آرژانتینی ها نیز هست بهمعنای بلهاست. «مو» نیز مختصر اسم
مورینیو است کهبعد از آن واژهno (نه) آمدهاست.
پپسی با این تبلیغ سعی کردهبهحقایقی همچون این موضوع کهآرژانتینی ها بر خلاف
مورینیو از پپ برای حضور در کشورشان برای شرکت در یک کنفرانس مطبوعاتی دعوت کردهاند، اینکهپپ بازی فوتبال را زیبا کردهو
مورینیو نهو اینکهپپ در «گرن رکس» (آمفی تئاتری در مرکز بوئنس آیرس) حضور دارد و
مورینیو نه، اشارهکند.