
پیدا کردن فردی کهبهطور مثبت دربارهمشکلات یبوست خود حرف بزند سخت خواهد بود اما زن یونایی یکی از این استثنائات نادر و دلایل خوب برای صحبت در این مورد است چرا یبوست او باعث شد یک چهارپایهسادهبسازد کهدر حال حاضر بهمیلیونها نفر کمک میکند تا حرکات رودهخود را بهبود بخشند و همینطور خانوادهی خود را ثروتمند سازد ؛ ماجرای جالب میلیونر شدن زن را در ادامهاین بخش از سرگرمی مجله اینترنتی فنجان خواهید خواند.
"جودی ادواردز" در تمام طول عمرش با یبوست مبارزهکرد اما این مشکل با گذشت زمان بدتر شد. چند سال پیش، یک متخصص پزشکی بهاو توصیهکرد هنگام نشستن روی توالت از چهارپایهاستفادهکند ، این کار بهطرز شگفت آوری برای او خوب عمل کرد، بنابراین همان توصیهرا بههمسرش ( بیل ) گفت هردوی آن ها از تفاوتی کهچهارپایهکوچک ایجاد کردهشگفت زدهشدهبودند و با کمک فرزندش بابی بهاهمیت مزیت این چهارپایهبرای کسب و کار خود پی بردند.
این وسیلهدر حالی کهبهشدت مفید بود، ولی چندان خواهان نداشت بنابراین بابی ادواردز و پسرش خواهان تکمیل آن شدند . او اساسا آن را ارگونومیک و راحت تر کرد و طوری برش داد کهبتواند در کاسهتوالت جا بگیرد و فضای کمتری در حمام بگیرد. سپس تنها چیزی کهماندهبود نام گذاری این چهارپایهبود کهتوالت فرنگی نام گرفت.این چهارپایهمراحل سلامت را گذارندهو جایگزین خوبی برای افرادی بود کهتوالت سنتی داشتند.
در ابتدا، ادواردز شروع بههدیهدادن این چهارپایهمخصوص توالت فرنگی بهخانوادهو دوستان کرد، کهاغلب افراد او را مسخرهمیکردند، اما وقتی امتحان کردند، نتوانستند در مورد تفاوت ایجاد شدهصحبت نکنند.
این زمانی بود که( بابی ) واقعا میدانست آن ها بهچهچیزی نیاز دارند. او در این مورد گفت :در حقیقت هیچ چیزی در بازار وجود نداشت کهبتواند بهما در حل مشکل کمک کند ما این کار را انجام دادیم . بابی، و پدر و مادرش 35،000 دلار برای شروع ساخت و راهاندازی یک وب سایت صرف کردند.
آن ها تصمیم گرفتند چهارپایهتوالت را پلاستیکی نسازند ، نمونههای اولیهبخاطر قیمت پایین تر چوبی بودند و 2،000 سفارش از چین گرفتند. کهدر یک محفظهبزرگ بود، و بعد از گرفتن 2000 سفارش کهبابی ادواردز هرگزبهچنین چیزی فکر نمی کرد این تعداد را در یک روز فروخت.
در سال اول 2011، ادواردز ، 17،000 دلار چهارپایهفروخت، اما تا سال 2016، فروش سالانهبه16 میلیون دلار رسید و فروش از آن زمان بهبعد افزایش یافت. آن ها نمونههای رایگان را بهوبلاگ نویسان تماسی با دکتر اوز داشت و حتی در شارک تانک ظاهر شدند یک شکست واقعا بزرگ آن ها بود.
آن ها یک میلیون دلار فروش در عرض 24 ساعت پس از حضور در شارک داشتند ، جایی کهآن ها همچنین 500000 دلار از لوری سرمایهدریافت کردند.
مشکلات این محصولات نسبتا سادهمانند توالت فرنگی این است کهکپی کردن آن ها آسان است ، اما در حالی کهمدتی در بازار بودهاند، این شرکت هنوز بهدلیل نوآوری مداوم درحال پیشرفت است. در حال حاضر توالت های قابل حمل در کولهپشتی با برنامهآموزشی دارد.
آن ها هزینههای زیادی در بازاریابی از جملهبازاریابی اینترنتی سرمایهگذاری کردهاند. یک تبلیغ یوتیوب کهدر حال حاضر حدود 250 هزار دلار هزینهدارد ، در حال حاضر حدود 100 میلیون بازدید در برنامهملی ویدئویی دارد.