نقش شهید سلیمانی در توسعه و بازسازی عتبات بی بدیل است

سید محمدتقی شاهچاروقی در بازدید از محل احداث حرم حسینی در کرمان اظهار داشت: مردم این منطقه فرصت بازسازی ضریح به ویژه ساخت گنبد حرم مطهر سیدالشهدا را دارند. دستاوردی قابل تامل است که البته نقش شهید حاج قاسم سلیمانی در این زمینه بی بدیل است.

وی بیان کرد: با گشت و گذار در سطح شهر و صحبت با برخی از شهروندان متوجه شدم کرمان مردمانی متدین دارد و دلشان به اهل بیت (علیهم السلام) است و این نشان دهنده خوب بودن این مردم است.

شاهچاروقی افزود: البته همه مردم ایران از محبان اهل بیت(ع) هستند، اما این استثنا به دلیل وجود حجره تربت که نزدیک ترین مکان به اعدام امام حسین(ع) است. . و همچنین کارگاه ساخت گنبد شهر مقدس سیدالشهد حفظ شده است. معاون سیاسی وزیر کشور ابراز امیدواری کرد که خداوند همه ی ما را به سوی اهل بیت (ع) به ویژه حضرت اباعبدالله (ع) معطوف کند و آن بزرگواران ما را در جمع یاران خود ببینند و ما باشند. بالاخره خوشحالم

شخچراگی درباره کسانی که بازسازی و توسعه عتبات را زیر سوال می برند، گفت: اتفاقا اکثر کسانی که در این کار کمک می کنند از اقشار کم درآمد جامعه هستند و افراد زیادی حاضرند جان خود را در این کار فدا کنند. جاده

وی تصریح کرد: دشمن در طول تاریخ سعی کرده این پیشینه را مخدوش کند، حتی قبر سید شهدا (ع) را تخریب کردند و آن را با آب پوشانیدند و صد سال تلاش کردند تا مردم متوجه قبر امام نشوند. حسین (ع) آنجاست. شاهچاروقی افزود: گاهی افراد از روی ناآگاهی چنین شبهاتی را مطرح می کنند اما جالب است که فقرا در بازسازی و رونق اتبوت بیشتر کمک می کنند و برکات آن را در زندگی می بینند.

رسول فتحی در این بازدید به مدیران ستاد توسعه و نوسازی عتبات عالیات منطقه کرمان از پروژه های اجرا شده توسط این ستاد در کربلا، کاظمین و سامرا و چگونگی ساخت گنبد تل زینبیه در این مکان گفت. گنبد حرم مطهر حسینی کرمان بیان کرد.

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما