اجرای محدودیت های ترافیکی در محورهای موزندر


آفتاب نیوز :

سرهنگ یدالله جهانطوب در خصوص این خبر گفت: به منظور ارتقای امنیت و تسهیل در عبور و مرور خودروها تا ساعت 7 صبح روز شنبه 21 آبان 1402 محدودیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی منطقه اعمال می شود.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس ناحیه مازندران افزود: از این حیث تردد انواع موتورسیکلت ها به جز موتورسیکلت های پلیس و امدادی تا ساعت 7 صبح در مسیر تردد مجوز تردد می شود. ، انجام ماموریت لازم در روز شنبه 22 آبان 1402 در کلیه محورهای مواصلاتی منطقه ممنوع می باشد.

سرهنگ جهان تاب با اشاره به ممنوعیت تردد تریلر، کامیون و کامیون در محور کرج – چالوس اظهار داشت: تردد انواع وسایل نقلیه در محور مذکور از ساعت 12 تا 24 امروز چهارشنبه 19 آبان ماه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع است و در صورت اعلام مسئولان پلیس راه از ساعت 15 الی 24 از ابتدای تونل کندوان به سمت مرزن آباد یکطرفه می شود. .

وی افزود: در صورت اضافه بار خودروها در محور مذکور از ساعت 12 الی 24 روز جمعه 21 آبان ماه تردد هرگونه خودرو از محور تهران – شمال و تونل کندوان به سمت مرزن آباد ممنوع است. تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 الی 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهد بود.

وی با اشاره به محدودیت تردد و ممنوعیت تردد تمامی تریلرها از محور هراز گفت: تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به جز خودروهای حامل کالای سوخت و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 امروز چهارشنبه. . 20 آبان و همچنین از ساعت 18 الی 12 روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ 20 و 21 آبان تردد در این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه منطقه افزود: تردد در این محور روز جمعه 21 آبان از ساعت 14 الی 22 یک طرفه خواهد بود.

وی در خاتمه بیان کرد: محدودیت های مذکور مربوط به افزایش حجم تردد در محورها بوده و در صورت پایدار بودن وضعیت ترافیکی اجرای محدودیت ها هماهنگ تلقی می شود.رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی و هنگام مدیریت سفر در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راهنمایی و رانندگی منطقه با پیش شماره 011 تماس بگیرید.

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما