آزمون و طارمی دیدار کردند

رونمایی از ترکیب احتمالی تیم ملی ایران مقابل اردن; زوج های بازگشتی در خط حمله و دفاع

آفتاب نیوز :

تیم ملی فوتبال ایران روز جمعه 30 مهرماه از ساعت 21:30 در ورزشگاه امان به مصاف تیم ملی اردن می رود تا برای حضور در جام حذفی 2023 قطر آماده شود.

در دیگر دیدار روز نخست (31 مهرماه) قطر و عراق از ساعت 18 به مصاف یکدیگر خواهند رفت و برنده و بازنده روز 4 مهرماه به دیدار فینال و رده بندی خواهند رفت.

شاگردان امیر گالنویی به دنبال هفتمین برد متوالی دوستانه خود هستند. تیم ملی ایران پیش از این دیدار مقابل تیم های کنیا، افغانستان، قرقیزستان، ازبکستان، بلغارستان و آنگولا به برتری دست یافت. از سوی دیگر، حسین آموتا شاگردان مراکش پس از دو باخت مقابل نروژ و آذربایجان راهی این رقابت ها شدند.

این دو تیم تاکنون 13 بار به مصاف هم رفته اند که 4 برد اردن، 6 برد برای ایران و 3 تساوی حاصل شده است. 11 سال از آخرین بازی ایران و اردن که با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید می گذرد.

این احتمال وجود دارد که امیر کلانویی همانند 2 دیدار قبلی با ترکیب 1-1-4-4 وارد زمین شود. علیرضا بیرانوند وظیفه حراست از دروازه تیم ملی ایران را بر عهده دارد و پس از غیبت در یک جلسه به دلیل مصدومیت به ترکیب اصلی بازخواهد گشت.

با توجه به بازگشت حسین کنونی زاده پس از مجازات انضباطی، به نظر می رسد بار دیگر شاهد تشکیل زوج خط دفاع حسین کنونی زاده و شجاع خلیل زاده باشیم. رومین رضاییان از جناح راست و احسون حاج صفی از جناح چپ خط دفاعی تیم ملی فوتبال را تکمیل می کنند.

سعید عزت اللهی و احمد نوراللهی در خط میانی تیم ملی، علیرضا جهانبخش از جناح راست و محمد محبی از جناح چپ خط هافبک ایران را تشکیل می دهند. با توجه به بازگشت سردار آزمون، این احتمال وجود دارد که بار دیگر شاهد تشکیل زوج وحشتناک سردار آزمون و مهدی طارمی در خط حمله تیم ملی فوتبال ایران باشیم.

ترکیبات احتمالی:

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، حسینی کانونی زداگون، رامین رضاییان، احسون حاج صفی، سعیدی عزت اللهی، احمد نوراللهی، علیرضا جهانبخش، محمد محیبی، سردار آزمون و مهدی طارمی.

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما