قیمت خانه در جنت آباد چقدر است؟ ارزان ترین واحد کنتور 90 میلیون تومان بود


آفتاب نیوز :

جنت آباد نام محله ای است در غرب تهران و در منطقه 5 شهرداری تهران، از غرب به محله شهران، از شمال به حصارک، از شرق به محله پونک و چاهوردیوری و بزرگراه اشرفی اصفهانی. و از جنوب به خیابان آیت الله کوشونی. اگر قصد خرید خانه در جنت آباد را دارید گزارش امروز ما را از دست ندهید.

یک آپارتمان 49 متری در جنت آباد جنوبی در حالی که 17 سال از ساخت آن می گذرد و دارای یک اتاق خواب است، 4 میلیارد و 750 میلیون تومان قیمت دارد.

یک آپارتمان 2 ساله در جنت آباد شمالی با متراژ 80 متر و دو خواب در چند روز اخیر 8 میلیارد و 200 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

همچنین واحد دیگری در جنت آباد جنوبی با متراژ 95 متر و قدمتی معادل 9 سال در حالی که این واحد دارای دو خواب است 10 میلیارد و 100 میلیون تومان قیمت دارد.

برای خرید آپارتمان 6 ساله جنت آباد جنوبی با متراژ 75 متر و دو خواب، آسانسور، پارکینگ، انباری، بودجه ای بالغ بر 8 میلیارد و 50 میلیون تومان نیاز است.

اگر قصد سرمایه گذاری در جنت آباد جنوبی را دارید می توانید یک واحد 3 ساله به مساحت 108 متر مربع با سرمایه 11 میلیارد و 400 تومان خریداری کنید.

همچنین برای خرید یک واحد دیگر در جنت آباد جنوبی با متراژ 66 متر مربع و 22 سال در حالی که دارای دو اتاق خواب است سرمایه گذاری 6 میلیارد تومانی نیاز است.

اگر صاحب یک واحد 80 متری 11 ساله در جنت آباد جنوبی دو خوابه هستید، به سرمایه گذاری 7.75 میلیارد تومانی نیاز دارید.

خانه ای 4 ساله در جنت آباد شمالی با متراژ 137 متر مربع و سه اتاق خواب 14 میلیارد و 500 میلیون تومان قیمت دارد.

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما