گام بزرگ بانک صادرات ایران در تامین مالی صنعت فولاد

عنوان 2- یاسر مرادی عضو اجرایی هیات رئیسه بانک مرکزی ایران در این همایش بین المللی که تحت عنوان سمپوزیوم فولاد 1402 در محل نمایشگاه ها و همایش های بین المللی کیش برگزار شد، دیدار با مدیران برخی شرکت ها از جمله فولاد خوزستان، فولاد آلیاژی ایران، فولاد کاوه کیش و فولاد مبارکه اصفهان، فولاد صبا، فولاد هرمزگان، فولاد اکسین، شرکت اکتشاف معادن و صنایع غدیر و گروه سرمایه گذاری بین المللی ارزش با مدیران سه شرکت «ذوب» آهن اصفهان، سنگ آهن مرکزی ایران و سرمایه گذاری آرین حدید تفاهم نامه توسعه همکاری امضا کردند.

عضو اجرایی هیات مدیره بانک مرکزی ایران با بیان قدرت و توان این بانک برای کمک به صنعت فولاد این کشور گفت: ایران یکی از بزرگترین کشورهای تولید کننده فولاد در جهان است. ظرفیت تولید فولاد در کشور با وجود سختی ها و مشکلات سال های اخیر به سرعت در حال رشد است، در حال حاضر ظرفیت تولید سالانه 45 میلیون تن فولاد وجود دارد و بر اساس پیش بینی ها این ظرفیت توسط تاجیکستان به 55 میلیون تن خواهد رسید. افق 1404.

وی افزود: بانک مرکزی سال‌هاست که در کنار تولیدکنندگان بزرگ و شرکت‌های مادر در این بخش بوده و امروز نیز از فرصت‌های جدید خود در حوزه فناوری استفاده می‌کند و در عین حال نقش‌آفرینی می‌کند. فعالان این صنعت وی بر تجربه درخشان بانک مرکزی در کمک به ایجاد و ساخت اکثر صنایع بزرگ کشور در بخش‌های مختلف از جمله فولاد، آلومینیوم، نفت، گاز و پتروشیمی و همچنین فراوری و نیروگاهی تاکید کرد. نیروگاه ها و سایر حوزه ها: بانک صادرات ایران با استفاده از امکانات بانکداری جامع، بانکداری شرکتی و تخصصی سازی محصولات نوین بانکی به ویژه ارائه خدمات مالی طرح های عمرانی با صدور و تنزیل اعتبار اسنادی، سفته الکترونیک، انتشار اوراق مرابحه، صکوک. ، گواهی سپرده ویژه و چک، آماده حمایت از شرکت ها و بانکداران حرفه ای بانک صادرات ایران برای رفع مشکلات مالی و تقویت ارزش در کنار فعالان این حوزه می باشد. زنجیره ای در صنعت فولاد

بیست و پنجمین سمپوزیوم فولاد کشور که از دوم تا چهارم آبان ماه سال جاری در جزیره کیش برگزار شد، با استقبال فعالان این صنعت راهبردی مواجه شد و ۲۵۵ شرکت به ارائه گزینه های خود پرداختند.

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما