fenjanmagbanner

معلمان فقط از این دو دانشگاه در روز جدید جذب می شوند

نمایندگان شورای اسلامی در جلسه علنی مجلس و در جریان بررسی گزارش کمیسیون تلفیق در خصوص لایحه هفتم طرح توسعه، بند «ب» ماده 88 لایحه هفتم طرح را تصویب کردند.

بر اساس این تصمیم، سازمان های اداری و استخدامی و سازمان های برنامه ای موظفند در اجرای قانون برنامه تا تصویب و اجرای سند موضوع بند «الف» این ماده، رتبه های استخدامی و اعتبارات لازم برای آموزش و پرورش را تعیین کنند. و ظرفیت جذب دانشجو در دانشگاه های فرهنگیان و ارائه آموزش شهید رجایی به وزارت آموزش و پرورش برای جذب دانشجو و معلم.

جذب و تربیت نیروی لازم در امور آموزشی و پرورشی تنها از طریق دانشگاه های فرهنگ و معارف شهید رجایی با تقویت زیرساخت ها و ظرفیت ها و توسعه کمی و کیفی آنها و همکاری حوزه های علمیه (برای تربیت و توانمندسازی اساتید گروه معارف اسلامی). ، قرآن و تربیت معلم ) و سایر دانشگاه های دولتی و غیر دولتی.

وزارت آموزش و پرورش مجاز است نیروی کار مورد نیاز خود را از دانشجویان و فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی با صلاحیت های عمومی و اختصاصی سایر دانشگاه های دولتی و غیردولتی یا سمینارهای حوزوی با دوره های ارتقای حرفه ای یا دانشجو معلمان دبیرخانه آموزش و پرورش و دانشگاه های آموزشی شهید تامین کند. رجوی ضمن تحصیل در دانشگاه ها یا حوزه های علمیه دولتی و غیردولتی با امکان دریافت کمک هزینه به میزان پنجاه درصد (50%) حداقل دستمزد از زمان تحصیل در دانشگاه های آموزشی و حرفه ای شدن شهید رجوی.

آیین نامه استخدامی این دانش آموزان ظرف مدت شش ماه پس از ابلاغ این قانون به پیشنهاد وزارت آموزش و پرورش و تصویب شورای عالی آموزش و پرورش تدوین می شود.

دانشجویان دانشگاه فرهنگی و تربیتی شهید رجایی هر ساله در دوران تحصیل مورد ارزیابی قرار می گیرند و در صورت نداشتن صلاحیت، پایان کار آنها خواهد بود.

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما