fenjanmagbanner

عکس جزئیات جدید فیلم جدید بهروز افهمی


آفتاب نیوز :

این کارگردان سینما که حضور اخیرش در شهر محل زندگی داریوش مهرجویی پس از قتل این کارگردان سینما و همسرش و اظهاراتش مبنی بر اینکه قصد دارد داستانی به سبک هیچکاک از این جنایت بسازد حاشیه ای بود به فیلمبرداری فیلم پایان داد. «سبح» داد اعدام» حدود یک ماه پیش و این روزها در حال تدوین فیلمش است. می گوید شاید این فیلم را به جشنواره «فجر» بیاورم.

“استاد” در آماده سازی برای اکران پاییز

فیلمبرداری فیلم سینمایی «طلوع اعدام» به کارگردانی بهروز افهمی و تهیه کنندگی علی شیرمحمدی به عنوان جدیدترین محصول سازمان سینمایی سورایی و بنیاد سینمایی فارابی از 26 مرداد ماه سال جاری در تهران آغاز شد. این فیلم بخشی از لحظات پایانی زندگی طیب حاج رضایی و اسماعیل رضایی است که در پی آشوب خونین 15 خرداد 1342 به اعدام محکوم شدند. داستان این فیلم از ساعت 5 تا 6:30 بامداد همین روز روایت می شود.

افهمی همچنین درباره فیلم «استاد» که سال گذشته در جشنواره فجر به نمایش درآمد، به ایسنا گفت: تا چند روز آینده درباره تاریخ اکران این فیلم تصمیم مشخصی گرفته می شود اما تصمیم داریم آن را اکران کنیم. قبل از جشنواره امسال، بیایید آن را نشان دهیم. به نظر من بهترین زمان دسامبر است.

«استاد» به تهیه کنندگی بهروز افهمی اولین تجربه کارگردانی سید عماد حسینی است که داستانش به یک موضوع اجتماعی داغ در سال های اخیر مربوط می شود. در این فیلم حسن معجونی و حدیده حسینی نژاد به همراه سجاد بابایی به ایفای نقش پرداختند.

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما