fenjanmagbanner

عضو سابق باشگاه استقلال باید سامارا را ترک کنیم تا برای یک روز جدید به استقلال بیاییم

چندی پیش که پیشکسوتان استقلال دور هم جمع شدند و تصمیم گرفتند خطیر و نکو را با خرد جمعی آشتی دهند، مدیرعامل استقلال از حسن روشن خواست تا کمیته فنی تشکیل دهد و به این ترتیب رابط بین مدیرعامل و سرمربی باشد و اگر بازیکن توسط مدیر انتخاب می شود مدیر کل یا سرمربی این کمیته فنی تایید نهایی را اعلام می کند. هدف خطیر این بود که دیگر ناراحتی بین او و نکونام برای انتخاب و ارائه بازیکن ایجاد نشود. در آن زمان حسن روشن به حطیر پاسخ داد: «تا سامره است من به استگل نمی آیم». یعنی اولین و آخرین شرط روشن ترک سامره بود.

اما خطیر به روشن گفت: – سامارا دوست صمیمی من است. – ترکش برایم سخت است. اما روشن بر وضعیت خود اصرار داشت. مدیرعامل استقلال نیز تاکید واضحی بر حذف سامارا دید و از او خواست تا از فرصت استفاده کرده و تصمیم نهایی خود را برای تشکیل کمیته فنی و حذف سامارا بگیرد.

چقدر از آن جلسه می گذرد و برای اطلاع بیشتر از ماجرا به سراغ حسن روشن رفتیم و به عنوان اولین سوال از او پرسیدیم که چرا هنوز کمیته فنی تشکیل نشده است؟ پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال گفت: همان روز به خطیر گفتم شرطم برای قبول ریاست کمیته حذف سامارا از تیم استقلال است. در صورت تحقق این شرط، بیست نفر از پیشکسوتان استقلال را دعوت می کنیم و از بین این بیست نفر، پنج نفر را که برای کمیته فنی مناسب هستند معرفی می کنیم، اما همه اینها به رفتن ثمره بستگی دارد. “شرط شما مورد قبول آقای خطیر قرار گرفته است؟ روشن پاسخ می دهد: “او از ما مهلت خواست اما انگار نمی خواهد بهترین دوستش را ترک کند.” در حالی که استقلال جایی برای بازی با دوستان نیست. غیر ممکن است. بیایم و بعد بگویم دوستم هم باید باشد.اما شرط من بابت قبولی در کمیته فنی تغییری نکرده و همچنان می گویم باید سامرا را ترک کنند تا به استگل بیایند. حسنی روشن قصد از دست دادن جایگاه خود را ندارد و از طرفی خطیر همانطور که قبلاً گفته شد دوستی دیرینه ای با سامارا دارد و احتمال رفتن او بسیار کم است. به این ترتیب و با توجه به شرایط حسن روشن بعید است که کمیته فنی تشکیل شود. تجربه نشان داده که ادعای تشکیل کمیته فنی بی اساس بوده و این کمیته هیچ گاه به صورت جدی کار خود را در تیم «استگل» آغاز نکرده است.

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما