fenjanmagbanner

سفارش بک لینک در کارآفرینی پرس کارآفرینی پرس Press

Read more about love it here.

اگر موتور جستجو تصمیم بگیرد که سایتی را که به سایت شما پیوند می دهد دوست ندارد، چه برای یک لینک پولی پرداخت کرده باشید چه نپردازید، در معرض خطر جریمه هستید. حتما قبل از پرداخت برای هر لینک، باید وب سایت مورد نظر را به دقت تجزیه و تحلیل کنید. اگر سایتی که می‌خواهید از آن لینک داشته باشید، بازدید و کیفیت محتوای خوبی داشت، می‌توانید برای بک لینک هزینه پرداخت کنید، اگر اینطور نیست، باید از آن اجتناب کنید. الگوریتم PageRank بر اساس ایده اصلی “صوت دموکراسیک” کار می‌کند، به این معنی که صفحات وب با بیشترین بک لینک‌ها وارد رأسیت بیشتری در شبکه می‌شوند و این رأسیت به صفحات دیگر منتقل می‌شود.

این بک لینک های قوی در سایت های واقعی با قدرت دامنه بالا منتشر شده و از مهم ترین ویژگی های آن تاثیر زیاد در رشد کلمات کلیدی و سرعت بالای ایندکس این بک لینک ها نسبت به سایر لینک ها می باشد. بک لینک‌های کامنتی نیز عموما رایگان هستند و باید به صورت دستی و یا با استفاده از
ربات‌های مخصوص، آنها را ایجاد کنید و این بک‌لینک‌ها به برندسازی شما بسیار کمک خواهند کرد. در ادامه مبحث به بررسی
تاثیر خرید بک لینک و بایدها و نبایدهای این کار خواهیم پرداخت. نوع این لینک‌ها به توافق بین طرفین بستگی دارد، برخی سایت‌ها به شما این اجازه را می‌دهند که 2 بک لینک فالو به سایت
خودتان ایجاد کنید، اما برخی دیگر اجازه ایجاد لینک فالو را نمی‌دهند و صرفا بک لینک نوفالو می‌توانید ایجاد کنید. به هرجهت استفاده از این روش، با توجه به اعتبار سایت لینک دهنده، بسیار سودمند و موثر خواهد بود. به یاد داشته
باشید که بهترین بک لینک ممکن، بک لینکی ا‌ست که در مقاله ایجاد شده باشد و موضوع آن مقاله نیز به سایت شما مرتبط باشد.

کافیست آدرس بهترین سایت برای خرید بک لینک را پیدا کنید و با خرید بک لینک باکیفیت‌، فروش خود را افزایش دهید. یکی از مزیت‌های اصلی بک  لینک، افزایش رتبه در موتورهای جستجو است. شما با هر نوع کسب و کاری قطعا می‌خواهید وبسایت تان در نتایج موتورهای جستجو جایگاه خوبی داشته باشد. از این رو استفاده از بک لینک باکیفیت‌ می‌تواند به بهبود رتبه شما بسیار کمک کند. اما خب از نظر گوگل باید آنقدر صبر کنیم و محتوا در سایت مان بگذاریم تا خود سایت ها در سطح وب به ما لینک بدهند! بنابراین ما مجبوریم بک لینک بخریم و دقیقا اغلب سایت های صفحه اول گوگل هم با بک لینک های ساختنی و خریدنی به این جایگاه رسیده اند.

در مجموعدبا این تفاسیر در مورد رپرتاژ ها می توان گفت که چون بکلینک مورد نظر شما در دل محتوایی مرتبط با موضوع کاریتان قرار می گیرد، می توان گفت که لینک سازی در این حالت کاملا طبیعی است. به همین دلیل می توان گفت که احتمال تاثیر منفی آن به کلی منتفی است. به همین دلیل افراد و یا شرکت هایی که الگوی «آهسته و پیوسته» برای سایت خود پیش گرفته اند، سفارش رپورتاژ را نسبت به سفارش بک لینک یا همان خرید بکلینک ترجیح می دهند.

همه آنها نکاتی است که نشان می دهد یک سایت برای پیوندها پول دریافت می کند. به طور کلی، فرآیند بک لینک سازی در سایت ها صفر و جدید باید بسیار با احتیاط ساخته شود و بهتر است که یک مشاور سئو را در این مسیر در کنار خود داشته باشید. کوچک ترین حرکت اشتباهی می تواند نظر گوگل را نسبت به سایت شما تغییر داده و باعث گرفتن امتیاز منفی شود. گوگل به طور مداوم الگوریتم رتبه بندی خود را بروز و پیشرفته تر می کند تا بیشترین ارتباط و کیفیت ممکن را از نتایج نمایش داده شده برای کاربران خود تضمین کند.

سفارش بک لینک

بله، به نظر میرسد که گوگل نمیتواند این موضوع را بدرستی تشخیص داده و در مورد آن قضاوت کند. پس هر موقع که از مدیران آن سوال شده، آن‌ها به شدت آن را نفی کرده‌اند. گوگل به لیست خود یک کرالر جدید اضافه کرده است، این کرالر برای ابزارهای تستی استفاده می شود که در کنسول جستجو یا دیگر ویژگی های گوگل استفاده می کنید گوگل یک کرالر جدید به نام گوگل ابزار بررسی را منتشر کرده است. این کرالر جدید، که به نام گوگل یک کرالر جدید به نام گوگل ابزار بررسی را منتشر کرده است ….

برای مثال شما برای دانلود یک نرم افزار از سایت خود به سایت دیگری لینک میدهید، این لینک دانلود نرم افزار یک نوع بک لینک برای سایت مقابل است. به طور کلی خرید بک لینک برای سایت می تواند اثر مثبتی بر سئو و بهینه سازی سایت بگذارد. همین آمارها به خوبی نشان می‌دهند که لینک ‌سازی تا چه اندازه می ‌تواند روی رتبه سایت شما در نتایج جستجوی گوگل تأثیرگذار باشد.

سفارش بک لینک

این لینک ها در تمام صفحات سایت تکرار می شوند و می توان گفت ارزش و اعتبار بسیار زیادی به همراه می آورند. اگر به دنبال سرویس بک لینک از سایتهای با اعتبار هستید بدون شک این سرویس یک پکیج کاملا حرفه ای و استثنائی برای دریافت بک لینک دائمی است. 40 بک لینک از سایتهایی با پیج رنک 7 تا 10 و با قدرت دامنه (Domain Authority) بالای 80. سپس 30 هزار بک لینک به صفحاتی که به شما لینک داده اند برای افزایش قدرت و اهمیت صفحات لینک داده به شما. بک لینک های سئو نشان دهنده قدرت و تاثیر موضعی در جایی که صفحه در نتایج جستجو قرار می گیرد. اما بک لینک ها دقیقا چیست؟ و چرا بک لینک ها برای گوگل مهم هستند؟ برای تجزیه و تحلیل استراتژی ضروری در ساخت بک لینک در ادامه مطلب بخوانید.

سفارش بک لینک

برند نشان دهنده هویت یک کسب و کار است هر چه این برند بهتر شناخته شد برای یک کسب و کار بهتر است چرا که موجب اعتمادسازی و افزایش فروش می‌شود. خرید بک لینک و ثبت آن با اسم برند موجب می‌شود اسم برند شما دیده شود و اعتبار زیادی بگیرد. چنانچه بتوانید از وب سایت‌های معتبر زیادی بک لینک دریافت کنید و اسم برند خود را نیز در آن‌ها تکرار کنید علاوه بر این که قدرت و اعتبار زیادی را به سایت شما منتقل می‌شود برند کسب و کار شما نیز بهتر شناخته می‌شود.

چرا که در اقتصاد زمان طلا است و معلوم نیست که با گذشت یکی دو ماه چه اتفاقی بیفتد. بسیاری از استارت آپ ها هم فقط به دلیل زود شروع کردن و سرعتشان موفق بوده اند. با این حال اگر در استارت و شروع کار خود جدی بوده و پلنی برای درآمدزایی آن دارید، نبایستی از لزوم سرمایه گذاری برای وب سایت خود غافل گردید. طبیعتا هرکاری برای شروع نیاز به سرمایه گذاری داشته و با درآمدزایی در زمانی خاص این سرمایه بازخواهد گشت.

پکیج های بک لینک ارائه شده ما با وجود قیمت مناسب، دارای کیفیت بالایی می باشد و این بک لینک ها با صرف زمان زیادی در اختیار شما قرار گرفته اند. برای خرید بک لینک پروفایلی قدرتمند می توانید یکی از سرویس های زیر را انتخاب کنید. ممکن است به اندازه Ahrefs بک لینک یا دامنه ارجاعی نداشته باشد ، اما این ابزار ارزش زیادی در نسخه رایگان دارد. برای اولین بار ، می توانید تا 5000 پیوند بلاک به CSV صادر کنید و عنوان صفحه منبع ، URL و متن لنگر را مشاهده کنید. همچنین می توانید با گنجاندن دامنه ها ، لنگرها یا مناطق (.es ، .de و غیره) نمای را فیلتر کنید. فهرست هایی که باید در آنها قرار داشته باشید ، فهرست هایی است که افراد در واقع از آنها استفاده می کنند – مانند Google برای کسب و کار من ، Yelp و TripAdvisor.

همچنین ایمپرشن از ۳۱.۶K به ۳۱.۶K و نرخ کلیک از ۶.۷ درصد به ۷.۵ درصد رشد داشته است. میانگین رتبه نیز حداقل به میزان ۱۰ واحد رشد را تجربه کرده است که این رشد حاصل خرید بک لینک با کیفیت است. به دلیل لایه‌ای بودن ساختار بک لینک‌ها شناسایی آن برای گوگل بسیار دشوار بوده و امکان پنالتی شدن سایت در حالتی که اصولی از این روش استفاده شود بسیار کم خواهد بود. این مورد بسیار جای بحث دارد ولی چیزی که ما تجربه داریم اگر سایت شما برای کاربران فارسی زبان بهینه شده و محتواهای شما به زبان فارسی است باید درصد بیشتری از بک لینک‌های شما هم از سایت‌های ایرانی و فارسی زبان باشد. خرید بک لینک نیز جز همین دسته از کارهایی است که به دنبال آن دید کوتاه مدت است ولی می‌خواهم به شما یکسری ملاحظاتی را بگوییم که اگر از آن‌ها پیروی کنید در این کار ریسک احتمال پنالتی شدن سایت شما بسیار کم خواهد شد. در بخشی دیگر از سایت بکوریتی می توانید کلمات و سایت های مختلفی را ثبت کنید تا با هر تغییر رتبه سیستم و نمودار شما را مطلع کند .

در سایت هایی لینکسازی انجام میدهیم که دامین آتوریتی آنها از 40 الی 90 و اسپم اسکور آنها از 1 الی 3 میباشند. بعد از اتمام، تمامی لینک های ایجاد شده در فایل اکسل برای شما ارسال میشود. اینطور تصور کنید که یک کتاب قانون وجود دارد به اسم «راهنمای قوانین وب‌مسترهای گوگل»، همچنین یک سری افراد در شرکت گوگل نشسته‌اند و کارشان آن است که ببینند شما کی دست از پا خطا می‌کنید و طبق قوانین پیش نمی‌روید تا جریمه‌تان کنند. اطلاعات شخصی شما برای بهبود تجربه شما در این سایت و برای مدیریت دسترسی به حساب کاربری و یا دیگر اهداف ذکر شده در سیاست حفظ حریم خصوصی استفاده می گردد. با ارسال تیکت، حداکثر تا یک روز کاری، پاسخ سوالات خود را از تیم تخصصی وبمسترسلام خواهید گرفت. پیشنهاد می کنیم حتما محصولات زیر را با دقت بررسی و مشاهده نمایید.

در چنین شرایطی علاوه بر تاثیر نامطلوب بر کاربرها، صفحه باز شده را به سرعت می‌بندند و این اتفاق از چشم موتورهای جستجو پنهان نیست. پس از مدت کوتاهی حذف می‌شوند و همان تاثیر اندک را نیز از دست می‌‎دهند. شاید بک لینک خریداری شده نسبت به بک لینک‌های رایگان عمر بیشتری داشته باشد، اما همچنان به مدت زمان لازم برای داشتن تاثیر مناسب، حفظ نمی‌شوند.

اگر در نهایت تصمیم قطعی بر خرید بک لینک گرفتید، حتما باید تاثیر آن را در انتهای کار بسنجید. این گام مهم‌ترین کاری است که بعد از خرید بک‌لینک باید انجام دهید. اگر این کار به‌درستی انجام نشود، هزینه‌ای که کرده‌اید، بی‌نتیجه خواهد ماند. خرید بک لینک برای ارتقای جایگاه سایت ریسک بالایی دارد و برای همه سایت‌ها توصیه نمی‌شود.

به عبارت دیگرهرگاه در یک سایت به سایت دیگری لینک ایجاد شد (یعنی کاربر با کلیک کردن بر روی آن از سایت مبدا به سایت مقصد منتقل می‌شود) این لینک برای سایت مقصد، یک بک لینک به حساب می‌آید. بک لینک چیست؟ ابتدا بیایید مفهوم دقیق بک لینک و ماهیت آن را بشناسیم و درک کنیم. اکنون در سایت X به سایت
Y، لینکی ایجاد می‌کنیم، این لینک برای سایت Y یک بک
لینک (backlink) محسوب می‌شود. تمامی لینک های ایجاد شده توسط سئو طلوع بصورت دستی و با آی پی و انکرهای مختلف می باشد که هیچ خطری برای سئو سایت ندارند.

تا به اینجا که با مفهوم فارم لینک و یا همان مزرعه لینک آشنا شدیم حالا می خواهیم بررسی کنیم که خرید لینک چگونه می تواند موجب حذف شدن کلمات کلیدی یک وبسایت از بخش جستجوی ارگانیک گوگل شود. و برای این که وب سایت شما شانس دیده شدن در صفحات اول موتور جستجوی گوگل را داشته باشد می بایست قواعد تعیین شده از سوی گوگل را در بحث سئو و بهینه سازی وب سایت خود پیاده سازی نمایید. یافتن دامنه‌های edu مناسب اولین قدم در اجرای استراتژی‌های لازم برای ایجاد این بک‌لینک‌های قدرتمند است. بسته به استراتژی خاصی که به کار می‌برید، لیست سایت‌های مناسب متفاوت است، اما برای شروع، تعدادی اصلاح کننده جستجوی پیشرفته وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای تهیه یک لیست اولیه از سایت‌های هدف استفاده کنید. در صورتی‌که برای خرید بک لینک دائمی نیاز به مشاوره داشتید و یا به پکیج‌های متفاوتی از پکیج‌های بالا احتیاج داشتید از طریق پل‌های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

سفارش بک لینک

مورد دوم ممکن است یک اقدام دستی از Google دریافت کنید به این معنا که یک بازبین انسانی تصمیم می گیرد که سایت یا صفحات سایت شما با دستورالعمل های گوگل مطابقت دارد یا خیر. این موضوع می تواند منجر به کاهش شدید ترافیک وب سایت شما شود و بازگشت از آن بسیار دشوار است، حتی ممکن است ببینید سایت شما به طور کامل از نتایج گوگل حذف شده است. با این حال، اقدامات دستی مربوط به لینک سازی کلاه سیاه یا هرزنامه امروزه بسیار نادر است.

در ادامه با مهم ترین کارهایی که بعد از خرید رپورتاژ با آن مواجه می‌شوید را برایتان ذکر می‌کنیم تا با دید باز وارد این فرآیند شوید. چنین نتیجه ای تنها با یک فعالیت اصولی در مباحث سئوی خارجی و داخلی قابل دستیابی هست که خرید بک لینک مناسب هم یکی از مواردیست که باعث می شه بتونید چنین نتیجه رضایت بخشی رو شاهد باشید. هر سایت یا صفحه ای که در اینترنت به شما لینک بده، اون لینک اصطلاحاً بک لینک نامیده می شه. به عبارتی اگر یک صفحه از یک رپورتاژ آگهی به سایت شما لینک بده، به این نوع بک لینک، بک لینک رپورتاژی گفته می شه.

از دیدگاه گوگل و سایر موتور های جستجو بک لینک ها مانند یک رأی اعتماد هستند. بدین معنا که هر چه تعداد طراحی سایت هایی که به یک طراحی وبسایت خاص لینک می زنند بیشتر باشد، موتور های جستجو به آن صفحه ی خاص بیشتر اعتماد می کنند و اینطور برداشت می کنند که آن صفحه دارای محتوای با کیفیت و ارزشمند است. بر اساس تحقیقات، بین بک لینک سازی با کیفیت و کسب رتبه های بالاتر SERP ارتباط خوبی وجود دارد. بکلینکسازی آنقدر مهم است که برخی از سئو کار ها به طور ویژه بر روی بک لینک سازی کار می کنند. وقتی اقدام به ساخت بک لینک کردید و گوگل تصمیم بگیرد تا رتبه سایت شما را بهبود ببخشد، حدود 10 هفته طول می‌کشد تا یک پله رتبه شما ارتقا پیدا کند.

همه ابزارهای فوق بینش های ارزشمندی را ارائه می دهند که می توانند به شما در شروع کار با لینک سازی کمک کنند. همه آنها نمای بالینی را در نمایه بک لینک شما ارائه می دهند ، اما هرکدام با اطلاعات اضافی متفاوت ارائه می شوند. با دومین خزنده فعال علاوه بر Google ، Ahrefs دارای جامع ترین پایگاه داده پیوند لینک است که داده های به روز را به شما ارائه می دهد. در نسخه رایگان این ابزار ، Ahrefs 100 بک لینک برتر ، 5 لنگر برتر و 5 صفحه برتر را به شما نشان می دهد. این کافی است تا بتوانید از لینک های وب سایت خود از طریق پرندگان دیدن کنید. به عنوان مثال اگر صفحه اصلی شرکت فناوری شما از یک پست وبلاگ با عنوان “چگونه به گلف بازگردد” بک لینک دریافت کند ، این به عنوان یک بک لینک مناسب یا با کیفیت تلقی نخواهد شد.

اگر گمان می‌کنید که امروزه با روی کار آمدن ترفندهای سئو تکنیکال یا سئو فنی قدرت بک لینک‌ها از بین رفته، سخت در اشتباه هستید. دلیل این ادعا نیز آمار عجیب وب‌سایت‌هایی است که هرساله به کمک بک لینک‌ها به رتبه‌های یک گوگل دست می‌یابند و سودهای هنگفتی را نصیب خود می‌سازند. پس مطمئن باشید، بک لینک هنوز هم همان قوت و انرژی پیشین خود را برای ارتقا رتبه وب‌سایت‌ها دارا است، به‌شرط آنکه اصولی و کارشناسانه از آنها استفاده شود. برای خرید بک لینک edu و رپورتاژ دانشگاهی (edu) و خارجی می توانید یکی از سرویس های زیر را انتخاب کنید.

سفارش بک لینک

وقتی سایت شما از یک سایت معتبر لینک بگیرد به گوگل سیگنال میدهد که سایت هدف سایت مطمئنی است و از آن به عنوان منبع استفاده شده است. این فاکتور برای گوگل بسیار قابل توجه است و از آن به بعد به شکل دیگری به آن سایت نگاه میکند و به نوعی برایش از ارزش بالاتری برخوردار است. البته گرفتن این بک لینک ها وقتی جواب میدهد که شما اصول سئو را به درستی انجام داده باشید. اتفاق می افتد که این لینک گذاری می تواند به صورت چندلایه باشد تاثیری مثبت بر روی سئو سایت می گذارد.

از زمان تحویل گزارش سرویس های شما، بین یک هفته تا 2 ماه نتیجه ارتقای رتبه کلمات کلیدی شما در نتایج جستجو را خواهید دید و از نتیجه آن شگفت زده خواهید شد. معمولا تعداد زیادی از سایت ها در صفحات خود به طور مثال کلمه “BOOK” را به سایت آمازون ارجاع می دهند با این کار وقتی شما این کلمه را در گوگل جستجو می کنید بعد از کتابخانه گوگل سایت آمازون را در رتبه دوم مشاهده می کنید. RankWatch دارای یک ویژگی داشبورد عالی است که در آن می توانید مشخصات بک لینک خود را تجسم کنید. از جمله ، می توانید روند کسب پیوند خود را در سه ماه گذشته ، مراجعه به دامنه ها و توزیع لنگر مشاهده کنید. با این حال ، اگر می خواهید لیست دقیق پیوندهای برگشتی یا ارجاع دامنه های کسب شده خود را ببینید ، باید به نسخه پولی بروید.

سایت های DoFollow زیادی برای ایجاد بک لینک های با کیفیت بالا در اینترنت وجود دارد اما ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که وب‌سایت‌های مرتبط و با DA بالا را برای دریافت نتایج بهتر انتخاب کنید. اگر به دنبال لیستی از وب سایت های قوی که میشه ازشون بک لینک و رپورتاژ رایگان گرفت که باعث بهبودی رتبه شما در گوگل بشود هستید بهتره این مطلب را تا انتها و با دقت مطالعه کنید . یک راه حل دیگر برای کسب بک لینک های قوی کامنت گذاشتن در وبسایت های مرتبط با کسب و کار خودتان است. در کامنت هایی که می گذارید سعی کنید پاسخ های علمی ارائه دهید و لینک وب سایتتان را برای ارائه ی اطلاعات بیشتر در کامنت بگذارید. اینکه آیا شما باید بک لینک بخرید یا نه کاملاً به کیفیت سایتی که می خواهید از آن لینک دریافت کنید بستگی دارد. گوگل و سایر موتورهای جستجو نمی توانند به طور قطع تشخیص دهند که آیا برای یک لینک پولی پرداخت می شود یا خیر.

با استفاده از این ماتریس، مقدار رأسیت هر صفحه به طور محاسباتی تعیین می‌شود. این مقدار رأسیت برای هر صفحه به صورت یک اعداد حقیقی بین 0 و 1 است که نشان‌دهنده اهمیت و قدرت صفحه است. صفحات با مقدار رأسیت بالاتر در نتایج جستجوی موتورهای جستجو و رتبه‌بندی صفحات نشان داده می‌شوند. با رعایت این ساختار دیگر شما از خطر جریمه الگوریتم های هوش مصنوعی گوگل در امان هستید و بحث سئو و بهینه سازی وب سایت خود را بر اساس قواعد گوگل جلو می برید. ما در دوره اموزش سئو در شیراز به طور مبسوط توضیح میدهیم که چرا بک لینک های دانشگاهی از مهمترین بک لینک ها به شمار می روند و چگونه می توانید در سایت هایی که گردآوری کرده ایم این لینک ها را ایجاد نمایید. از آن زمان، گوگل با به‌روزرسانی الگوریتم پنگوئن شروع به سرکوب شیوه‌هایی مانند این (که اغلب به عنوان سئوی کلاه سیاه نامیده می‌شود) کردند.

البته امروزه استارت آپ ها معمولا از سرمایه گذار برای عملی کردن ایده های خود استفاده می نمایند. لذا خواهشمندیم که به دنبال خرید بک لینک ارزون نبوده و از خريد بك لينك بی کیفیت جدا پرهیز نمایید. حتی اگر هم به اشتباه تاکنون خریده اید، از فروشنده بخواهید که هرچه سریع تر اقدام به حذف بک لینک شما نمایند.(یا خودتان با ابزار disavow اثر آن را از بین ببرید) چرا که در غیر این صورت بک لینک های با کیفیت ما نیز موثر نخواهد بود. با توجه به تعداد عظیم سوالات درباره حذف شدن یک نتیجه از صفحه گوگل بایستی بگوییم که اگر سایت شما از ایندکس خارج نشده باشد و در سرچ کنسول پیامی را مشاهده نمی کنید، بدانید که مشکل قطعا از بحث عدم اعتماد (Trust) گوگل به وب سایت شما است.

معمولا بک لینک های ماهانه در سایدبار و یا فوتر سایتها درون هر صفحه سایت تکرار می شوند و شخص بابت قرار گرفتن لینک سایتش باید ماهانه مبلغی را پرداخت نماید. اما بک لینک های دائمی به بک لینک هایی گفته می شود که تا انتهای عمر سایت مورد نظر در سایت باقی می مانند. این بک لینک های واقعی تاثیر زیادی می توانند در بهبود سئوی سایت داشته باشند. البته بک لینک های دائمی می توانند براساس تغییر در ساختار سایت بعد از مدتها حذف شوند که این امر برای هر سایت کوچک و بزرگی یک امری طبیعی و گزیر ناپذیر می باشد. اگر نیاز به خرید بک لینک (Backlink) ندارید محصولات زیر می توانند جایگزینی برای این سرویس باشد. در محصولات زیر شما می توانید لیست بک لینک های قدرتمند را خریداری کرده و خودتان لینک سازی نمایید و یا نحوه ساخت بک لینک های قوی و موثر را دانشگاهی و غیر دانشگاهی را آموزش ببینید.

در روش اول برای خرید و ساخت بک لینک، شما می‌توانید با سفارش رپورتاژ آگهی، در سایت بسپار، لینک ثابت در محتوای خود درج و رپورتاژ خود را ثبت کنید. بک لینک فاکتور مهمی در سئو است و از زمان پیچیده شدن الگوریتم های گوگل، به یکی از اصلی ترین و تاثیر گذارترین فاکتورهای رتبه بندی تبدیل شده اند. از این رو، اگر قصد به دست آوردن رتبه های بالا را دارید، باید تعداد قابل توجهی بک لینک با کیفیت و واقعی برای سایت خود ایجاد کنید. مطابق پکیج قبل، در این پکیج نیز بک لینک های متنوع و بسیار با کیفیتی برای شما ساخته می شوند و شما را از خرید هر بک لینک دیگری بی نیاز می کنند.

خب، همانطور که مشاهده کردید شما نیز می‌توانید به سادگی برای سایت یا وبلاگ خود بک لینک به دست‌آورید. استراتژی‌های بسیار پیشرفته‌ای هم وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را پس از مدتی به کار بگیرید، اما نکاتی که در این مقاله بیان شد برای افرادی که به تازگی با سئو آشنا شده اند، بسیار مفید خواهد بود. HARO سرویسی است که توسط روزنامه‌نگاران مورد استفاده قرار می‌گیرد. این افراد زمانی که به نقل قول یک متخصص نیاز دارند از این سرویس استفاده می‌کنند. اگر در زمینه یا حوزه خاصی مهارت دارید می‌توانید به سوالات موجود در این سرویس پاسخ دهید. به طور کلی خرید بک لینک خلاف قوانین گوگل است و اگر کوچک‌ترین شکی به شما بکند، از چاله به چاه افتاده‌اید.

هر چقدر هم از نظر سئو شما رتبه خوبی داشته باشید، بدون وجود بک لینک، رشد سایتتان متوقف خواهد شد. با خرید بک لینک، لینک سایت شما در سایت های پربازدید قرار می گیرد، به همین علت احتمال بازدید کاربران از سایت شما بالا می رود و ترافیک سایتتان افزایش می یابد. باید دقت داشت که استفاده بیش از حد از کلمه کلیدی، کار درستی نیست. در این حالت، گوگل احساس می کند که با استفاده از این بک لینک ها به دنبال سوء استفاده هستید.

اولین قدم خرید بک لینک مشاوره سئو است ، پس از درخواست مشاوره ، سایت شما توسط ابزارهای بررسی سئو خارجی سایت بررسی شده و نمایه بک لینک فعلی سایت شما به همراه میزان رقابت کلمات کلیدی سایت در اینترنت مورد ارزیابی قرار میگیرد. به طور خلاصه، بک لینک پیوندی از یک وب سایت به وب سایت دیگر است.در سئو، بک لینک ها نقش اصلی و بسیار اساسی را ایفا می کنند، زیرا موتورهای جستجو مانند گوگل بک لینک ها را به عنوان توصیه و رای دیگر سایت ها به یک سایت تفسیر می کنند. در نتیجه، لینک های خارجی یا همان بک لینک ها تأثیر مستقیمی بر رتبه صفحات سایت دارند. درنتیجه گوگل نیز به این نوع لینک‌ها بیشتر از سایر موارد، اهمیت می‌دهد و با دقت تمام آن‌ها را
زیرنظر دارد. هنگامی که ببیند حجم زیادی از لینک‌ها به سمت سایت شما سرازیر شده است، جریمه‌هایی را برای سایتتان در نظر می‌گیرد. در این راستا مطمئناً گوگل از الگوریتم پاندای خود استفاده کرده و غیرطبیعی بودن لینک سازی شما را شناسایی می‌کند.

مجموعه وبمسترسلام بیش از ۸ سال است که به صورت تخصصی در حوزه لینک سازی فعال است و تا کنون به بیش از ۸۰۰ کسبوکار خدمات لینک سازی ارائه داده است. بسته های بک لینکی که به آنها ایمان داریم حاصل این تجربه گرنبها هستند. بک لینک دائمی معمولا شامل رپورتاژ خبری، بک لینک های پروفایلی و کامنتی و ویکی ها و… می باشند که کاربر آنها را در سایت بدون هزینه و یا با هزینه مشخصی قرار می دهد.

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما