fenjanmagbanner

رویه کوبی مبل صفر تا صد هزینه روکوبی مبل و نمونه کاری شگفت انگیز

همچنین از آنجایی که حمل و نقل مبلمان توسط کارگران خانه شیک و به وسیله ماشین‌های این مجموعه انجام می‌شود، هزینه آن نسبت به مشارکت با شرکت‌های حمل و نقل اثاثیه کم‌تر خواهد بود. امروزه دیگر در بیشتر خانه ها میتوان مبل یافت و معمولا افراد برای شیک تر کردن دکوراسیون داخلی منزل خود اقدام به خرید مبل می کنند. اما بعد از گذشت چندین سال دیگر این مبل ها رنگ و لعاب گذشته را ندارند و دیگر زیبایی قبل را دارا نمی باشند. برای برطرف کردن این مشکل و دوباره جذاب کردن مبلتان میتوانید در کنار تعمیرات مبلمان خود اقدام به رنگ کاری مبل کنید. اگر در تهران یا کرج هستید می توانید از خدمات تعویض رنگ مبل خانه شیک استفاده کنید و مبلتان را دوباره مانند روز اول جذاب و شیک کنید .

رنگ کاری صحیح و اصولی با مواد اولیه ( رنگ – ورق طلا – چسب و … ) باعث زیباتر شدن مبلمان میشود و یک مبلمان زیبا تاثیر بسزایی در یک دکوراسیون جذاب و چشم نواز می شود. تمامی این ها روی هزینه مبلمان شما تاثییر میگذارند و هزینه تعمیر مبلمان شما به مبل شما بستگی دارد و برای هرکسی قیمتی متفاوت است. تعمیرات مبل به طور کل شامل تعمیر رویه مبل, تعمیر پایه ی شکسته ی مبل, رنگ کردن دوباره ی مبل ها , تعویض زیره مبل, تعمیر کلاف مبل و غیره می باشد. به دلیل محدود بودن زمان و سفارشات زیاد، کیفیت کار تعمیرکار برای تعمیر مبل شما پایین می آید.

Sofashik تعمیر مبل

به طور مثال مبل شما دچار نشست نشیمنگاه شده است حال با این وضعیت شما تصمیم به تغییر کامل می کنید؟ و هزینه گزافی را به خود تحمیل می کنید! شما با تغییر و نوسازی فوم نشیمنگاه مبلمانتان علاوه بر برگشت مبلتان به حالت اولیه هزینه خیلی کمی را نیز پرداخت می کنید. نمی‌خواهید هنگام برنامه‌ریزی تعطیلات خود از بودجه خود بیشتر خرج کنی؟ هتل‌های استانبول آل بهترین گزینه در این زمینه هستند. در مقایسه با هتل‌هایی که فقط هزینه اقامت در آن‌ها را پرداخت می‌کنید، به شما امکان می‌دهد تعطیلات خود را با بودجه کمتری طی کنید. به‌خصوص برای کسانی که به‌جای هزینه‌های اقامت در هتل، با هزینه‌های غذا و نوشیدنی سروکار دارند. شما میتوانید به وبسایت خانه شیک به نشانی Sofashik.com رجوع کنید.

در بسیاری از موارد بعد از تعمیر مبل تغییرات انجام شده به قدری زیاد هستند که مشتریان باور نمیکنند مبلمانی که میبینند همان مبل های قدیمی خودشان است. شما با تعمیر کردن مبل استیل به مراتب هزینه خیلی بیشتری را می توانید صرفه جویی کنید. تعمیر اسفنج مبل راحتی ، تعویض پارچه مبل راحتی ، تعمیر شکستگی مبل , تعمیر مبل ال , تعمیر مبل چرم , تعمیر مبل چستر و کلاف از جمله خدماتی هستند که توسط مجموعه خانه شیک به مشتریان عزیر ارائه میشود و در ادامه به همه آنها میپردازیم. با تهیه محصولی که از بهترین چوب برای مبل ساخته شده است، میتوانید سالیان سال از آن استفاده کنید. حتی در صورتی که رویه و پارچه مبل کهنه شد، تنها کافی است آن را به مرکز حرفه ای برای تعمیرات بسپارید. مجموعه خانه شیک به صورت حرفه ای در زمینه تعمیرات مبلمان فعالیت دارد.

تعمیر نشیمن مبل راحتی و دوخت تشک مبل راحتی اهمیت زیادی دارد چرا که میزان راحتی مبلمان تا حد زیادی به واسطه تشک , فوم و فنر به کار رفته در آن مشخی میشود. شکستن فنر مبل راحتی و خراب شدن تشک و دفورمه شدن فوم از مشکلاتی هستند که با تعمیرات مبل راحتی برطرف میشوند. رویه کوبی مبل راحتی , مبل های  راحتی به دیلی استفاده زیاد و همیشگی از آنها معمولا بعد از مدتی دچار خرابی در ناحیه نشیمن میشوند. فرورفتگی کفی و دسته های مبل راحتی جز خرابی های معمول این نوع مبل هستند.

تغییر رنگ چوب مبل در خانه کار بسیار پر ریسکی است و به ابزار , تجهیزات و مهارت و تجربه زیادی نیاز دارد. به دلیل سختی انجام این کار و همچنین نیاز به محیط کارگاهی جهت رنگ کردن مبل بهتر است از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید. مسئله ای که همه ما به خوبی از آن آگاه هستیم این است که مبلمان نیز مانند سایر وسایل و اسباب و اثاثیه خانه پس از مدتی فرسوده شده و کیفیت خود را از دست می دهند. فرسودگی و از دست رفتن کیفیت مبلمان به قیمت و میزان مرغوبیت و یا حتی مکان قرار گیری مبل در خانه ربطی نداشته و خواه یا ناخواه پس از مدتی همه ما با این منظره (فرسودگی مبلمان) روبه رو می شویم؛ به قول معروف فرسودگی مبلمان ما دیر و زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد.

که پیشنهاد ما اینه که تعمیرکار مبل این کارو برای شما انجام بده. در این مرحله از کار فرق بین یک تعمیر کار حرفه ای مبلمان با یک تعمیر کار کلاهبردار یا مبتدی معلوم میشود. مواد داخلی مبلمان همیشه باید از الیاف درجه یک پر شوند، چون این کار میتواند در زندگی شما تاثیر گذار باشد!

برخی از مبل ها به حدی ارزشمند هستند که تعمیر آنها هر اندازه که هزینه بر باشد ارزش خواهد داشت. مبل های شیک و خاص سلطنتی از دسته مبل هایی هستند که مطمئنا ارزش تعمیر بالایی دارند زیرا خرید این چنین مبل هایی هزینه بالایی را در پی دارد. شرکت خانه شیک با نمونه کار های بینظیر تعمیرات مبل الویت خود را کیفیت تعمیرات گذاشته است و این کلید پیروزی است. آگاهی در این زمینه را می توانید در بخش های دیگر ملاحظه بفرمایید. خانه شیک ، علاوه بر مناطق شمالی ، مناطق غربی تهران را هم کاملا تحت پوشش قرار داده است و خدمات تعمیرات مبل در تهران ، در غرب این شهر به طور گسترده از سوی این شرکت ، انجام می پذیرد.

مبلمان استیل و یا سلطنتی مناسب برای استفاده در دکوراسیون کلاسیک است و زیبایی چشم گیری به منزل می دهد. افراد زیادی برای تهیه جهزیه و یا تغییر دکور منزل خود، مبل استیل خریداری می کنند. مبلمان استیل نیز مانند انواع مبلمان و راحتی ها پس از مدتی استفاده مداوم، شکل و زیبایی اولیه خود را از دست می دهد. در این صورت می توانید با انجام تعمیرات مبل استیل این مشکلات را برطرف کرده و ظاهر مبلتان را به شکل اولیه اش برگردانید. مرمت مبل به مجموعه فرآیندهایی گفته می شود که با استفاده از آن مبل هایی که آسیب دیده اند را ترمیم کرده و ایرادات آن رفع می کنند. تعمیرات مبل راحتی، مبل استیل، مبل چرم و غیره، وابسته به مدل مبل, جنس مبل و مواد استفاده شده در ساختار آن و البته میزان فرسودگی آن در کارگاه تعمیر مبل یا در محل انجام می شود.

کافیست با یک تماس در مورد نحوه استفاده از خدمات ما در غرب تهران و مناطق مختلف آن؛ آگاه شوید. برای دریافت راهنمایی بیشتر درمورد انتخاب بهترین چوب برای مبل به صورت آنلاین یا تلفنی از کارشناسان خانه شیک کمک بگیرید. یعنی زمانی که مبلمان خود را برای تعمیرات به این مجموعه‌ها می‌سپارید، نه از متریال مرغوبی برای تعمیرات استفاده می‌شود و نه تکنسین حرفه‌ای کار تعمیر را انجام می‌دهند.

در این مواقع باید به دنبال بهترین کارگاه رنگ کاری چوب باشید. تا از خدمات رنگ چوب برای رنگ کاری مبل چوبی، رنگ کاری میزناهار خوری، مبل استیل، رنگ کاری سرویس خواب و غیره بهره مند شوید. امروزه می توانید در مواردی از خدمات رنگ آمیزی مبلمان در منزل نیز بهره مند شوید تا زیبایی دوباره ای به لوازم منزلتان ببخشید. هزینه رویه کوبی مبل راحتی به نوع و متراژ پارچه مبلی و همچنین میزان تخصص رویه کوب مبل بستگی دارند.

همگی از مواردی است که به احساس رضایت مندی مشتری از آن کارگاه یا فروشگاه ، کمک بسزایی خواهند کرد. نجاری در تعمیرات مبل نقش اصلی را ایفا می کند و بخش های عمده ای از آن را در می گیرید و کیفیت نهایی مبل بدان وابسته است این بخش از تعمیر فریم مبل تا عملیات پرداخت روی مبل را در بر می گیرد. لازم است به شما عزیزانی که ساکن تهران هستید این مژده را بدهیم که خدمات تعمیرات مبل در تهران ، توسط شرکت خانه شیک، همه مناطق تهران را در بر خواهد گرفت. پس در صورتیکه برای سرویس های مبلمان شما، مشکلی بوجود آمد درنگ نکنید و با تماس با کارشناس ما از خدمات شرکت، بهره مند شوید. تعویض رویه مبل، برای انتخاب پارچه مبل می توانید از متخصصان این کار کمک بگیرید.

چطور؟ بیشتر مشتریان خانه شیک هنگام تعمیر مبلماشان گلایه مند هستند که به حساسیت پوستی و خارش گرفتار شده اند؛ به همین دلیل ما بعد از شکافتن مبلشان پی بردیم که از کرک های بسیار کثیف(آشغال) درون مبلمانشان استفاده شده است. در نتیجه حتما باید برای سلامتی خود از تخم پنبه باکیفیت بالا در کار استفاده کنیم. در برخی از موارد ممکن است هزینه تعمیر مبل به حدی بالا باشد که با خرید یک مبل نو برابری کند که در این صورت بهتر است به دنبال خرید یک مبل نو برای خود باشید زیرا تعمیر صرفه چندانی برای شما نخواهد داشت.

البته برای تعمیرات مبل ارزان لازم است که با فرد متخصص در این حوزه مشورت کنید. چرا که ممکن است برخی اقدامات در روند تعمیرات از نظر شما ضروری نباشد؛ اما در واقع جزو روند اصلی تعمیرات به شمار رود. اگه واقعا مبل با کیفیتی هست (از نظر ساخت و چوب)، مطمئنا تعمیرش یا تعویض رویه اش می صرفه.چون قیمت مبل خیلی الکی بالا رفته و از طرفی مبل ارزش افزوده نداره (یعنی با گذشته زمان حتی اگه نو باشه قیمتش پایین میاد) و منطقی نیست مبل نو بخریم. شرکت خانه شیک ، در همه جای تهران و کرج مفتخر به این همکاری با شما است. مبل استیل و کلاسیک به دلیل ظرافت کاری‎های بیشتر نسبت به مبلمان راحتی معمولا زودتر و بیشتر دچار آسیب میشوند. البته استفاده درست از این مبلمان میتواند طول عمر مبل شما را بیشتر و نیاز به مرمت آنرا کمتر و کمتر کند.

مبل راحتی پرکاربردترین نوع مبل است که همان طور که از نامش پیداست به خاطر راحت بودن بیشتر از سایر انواع مبلمان از آنها استفاده میشود. مشکلاتی مانند پارگی پارچه مبل، فرورفتگی کف مبل ، خراب شدن فوم ، شکستن پایه مبل معمولا برای بعد از مدتی استفاده برای مبل های راحتی طبیعی هستند. رنگ کاری مبل نیز یکی از روش های مقرون به صرفه است که به کمک ان می توانید تغییری اساسی در دکوراسیون داخلی خانه بدهید و بهترین نتیجه ممکن مد نظر خود را کسب کنید. رویه کوبی تأثیر زیادی در زیبایی مبلمان دارد و به همین دلیل، باید توسط فردی ماهر و کارآزموده انجام ‌‌شود.

  • از طرفی هم پارچه های ایرانی میشه پیدا کرد که کیفیتشون نزدیک به پارچه های ترک باشه و قیمت کمتری نسبت به پارچه  ترک داشته باشن.
  • برای تشخیص کیفیت پارچه شما باید از نزدیک پارچه را ببینید و همچنین باید مهارت و تخصص را در این مورد داشته باشید که جنس و کیفیت پارچه را تشخیص دهید به همین دلیل کارشناسان ما در این امر به شما مشاوره و راهنمایی کامل را در این مورد میدهند.
  • در صورت سپردن روکوبی مبل به افراد مبتدی، احتمالا در نهایت مبلمان شما به چیزی که می‌خواهید، تبدیل نخواهد شد.
  • اگر با شکستگی کلاف مبل، دسته، پایه مبل یا پارگی نوار مبل مواجه شدید، می توانید جهت تعمیر مبل اقدام کنید.
  • برای شروع کار رویه کوبی، باید اول روکش پارچه ای مبل را شکافت و پارچه را جدا نمود.
  • مبلمان استیل نیز مانند انواع مبلمان و راحتی ها پس از مدتی استفاده مداوم، شکل و زیبایی اولیه خود را از دست می دهد.

پارچه مبل اهمیت زیادی دارد چرا مهمترین عنصر بصری در طراحی مبلمان است. همانطور که پیشتر بیان شد هزینه تعویض پارچه مبل نبست به خرید مبل جدید بسیار مرقون به صرفه تر است. خانه شیک جزو بهترین مجموعه های تعمیرات مبل کرج به شمار میرود. چرا که به صورت تخصصی در زمینه تعمیر مبل تعمیرات انواع مبلمان، فعالیت میکند. یعنی متخصصین رویه کوب ابتدا باید کلاف مبل، فنرها و سایر قسمت های آسیب دیده در بدنه مبل را تعمیر کنند، سپس به سراغ دوخت رویه و پارچه جدید بروند. تعمیرات مبل تنها یکی از خدمات تخصصی است که ما در خدمات مبل فراهم می‌کنیم.

البته لازم به یادآوری است افرادی نیز هستند که به دلیل فرسودگی مبلمان خود را برای تعمیر به دست تعمیرکاران نمی سپارند بلکه برا ایجاد تغیراتی در طرح و رنگ آن دست به تعمیر می زنند. اگر مبل دارای کلاف خوبی نباشد حتی اگر آن را تعمیر کنید پس از مدت کوتاهی دوباره کیفیت خود را از دست می دهد و تمام هزینه هایی که صرف تعمیر مبل کرده اید بخ هدر می رود. پس به شما توصیه می کنیم قبل از اقدام به تعمیر کلاف مبل های خود را به خوبی مورد بررسی قرار دهید و از باکیفیت بودن کلاف آن مطمئن شوید. به همین علت بیشتر افراد انتظار دارند مبلمان ها تا چندین سال در محیط منزل کارایی داشته باشند. البته نرخ بالای خرید مبل بر این تصمیم گیری تاثیر زیادی دارد.

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما
محتوای این سایت از منابع مختلف اینترنتی جمع‌آوری و با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی پردازش می‌شود، اما ما از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.