fenjanmagbanner

خرید،فروش و قیمت موتور برق و انواع ژنراتور شیپور

قیمت موتور برق بنزینی از انواع دیزلی و گازوئیلی پایین تر است؛ همچنین موتور بنزینی دارای طول عمر بیشتری نسبت به موتورهای دیزلی می باشند. موتور دیزلی یا گازوئیلی ساعت کارکرد طولانی تری نسبت به موتور بنزینی دارد و مدت زمان بیشتری را روشن می ماند، همچنین تعمیر آن راحت تر است. موتور برق بنزینی وسیله ای است که انرژی مکانیکی حاصل سوخت بنزین را به انرژی الکتریسیته تبدیل میکند و از دو قسمت موتور و ژنراتور تشکیل شده است. موتور برق های ایمر در دو نوع هندلی و استارتی میباشند که مدل LT1200B از نوع هندلی یا همان دستی میباشد و قابلیت استفاده درمصارف گوناگون مانند باغها، ویلاها، برق رسانی به پمپ های مختلف آب و …

موتور برق

اگر می‌خواهید یک ژنراتور قابل‌حمل را به سیستم سیم­‌کشی خانه خود وصل کنید، یک برق­کار مجاز بگیرید تا یک سوئیچ انتقال برق دستی را باتوجه‌به کدهای برق نصب کند. وات مجاز میزان برقی را که ژنراتور قابل‌حمل می‌­تواند به طور پیوسته تولید کند، توصیف می­‌کند. حداکثر وات، برقی است که ژنراتور می­‌تواند برای مدت کوتاهی تولید کند.

قیمت موتور برق چگونه تعیین می شود؟

قیمت انواع موتوربرق دیزلی یا گازوئیلی موجود در آبیاران به شرح جدول زیر است. همچنین اگر به دنبال دریافت لیست قیمت موتور برق دیزلی سه فاز هستید با همکاران فروش ما تماس بگیرید. از موتوربرق برای تامین الکتریسیته اضطراری در مجتمع های مسکونی، اداره‌جات، ویلا و باغ، کمپ های مسافرتی، کارگاه های کوچک و گاها در صنایع جوشکاری و سنگ تراشی استفاده می شود. انتخاب و تعیین نوع دستگاه برای خرید موتور برق بر حسب نیاز کاربر صورت می گیرد.

  • در صورت تمایل می توانید لیست قیمت همه انواع موتور برق چینی را در این لینک مشاهده کنید.
  • اکثر کسانی که قصد خرید موتور برق دارند، با توجه به گازسوز بودن آن، تصور می کنند که خطرات زیادی مانند انفجار یا قطعی را به دنبال دارد اما این فکر کاملا استباه است.
  • انتخاب و تعیین نوع دستگاه برای خرید موتور برق بر حسب نیاز کاربر صورت می گیرد.
  • خروجی متناوب، دارای ولتاژ 220 ولت تک فاز با فرکانس 50 هرتز است که برای تمام تجهیزات خانگی مناسب است.
  • بهتر است؛ پس از 8 ساعت کار، موتور برق به مدت نیم ساعت تا 1 ساعت خاموش گردد و سپس دوباره از آن استفاده کرد، با این کار طول عمر ژنراتور بنزینی بالا می رود.

موتور برق ها از نظر سوخت مصرفی به سه دسته تقسیم می‌شوند که هر کدام را به طور جداگانه مورد بررسی قرار می‌دهیم. موتوربرق واکسون، ژنراتور بنزینی با سنسور سطح روغن و سیم پیچی  100 درصد مس و تنظیم کننده دور موتور می باشد.

کولتیواتور .تیلر پمپ آب اره موتوری علفتراش نشاکار موتور برق

کارایی راحت، راه‌اندازی سریع و بی‌دردسر، استفاده در هر موقعیت و مکانی و تأمین برق کافی از جمله ویژگی‌های موتوربرق بنزینی است به همین خاطر بیشترین فروش را به خود اختصاص داده است. فرآیند استخراج ارزهای دیجیتال به نحوی است که نیازمند دستگاهی دایم کار و ساعت کاری بالا است. اما ساعت کار مداوم خرید موتور برق معمولا محدود است که در نمونه های بنزینی بین (5 الی 6) ساعت و در نمونه های دیزلی به 10 الی 12 ساعت می رسد. باید بر روی هر کدام از این مصرف کننده ها ویژگی هایشان را این که چند اسب بخار، چند آمپر و چند کیلو وات هستند را بنویسید.

موتور برق های گازسوز چنین محدودیتی ندارند و برای شرایط مختلف محیطی کارایی بالایی دارند. موتوربرق از بخش ها و اجزای مختلفی تشکیل شده که هریک نقش مهم و تعیین کننده‌ای در عملکرد ژنراتور دارد.

موتور برق هیوندای مدل HG5355-PG

تمامی دستگاه های موتوربرق را با دو نوع توان نامی و پرایم (استند بای) می شناسیم که توان نامی همان خروجی برق در دقایق ابتدایی راه اندازی دستگاه است. پس از راه اندازی موتوربرق، توان دستگاه در حدود 1 کیلو وات افت پیدا می کند و تا حدود 6 الی 15 ساعت با توان پرایم خود، کار می کنند.

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما
این وب‌سایت تنها از تکنولوژی هوش مصنوعی برای تولید محتوا استفاده می‌کند و ما هیچ گونه توصیه‌ای برای استفاده از آن نداریم.