fenjanmagbanner

برنامه هفتم توسعه قابل تغییر نیست. مردم 20 اسفند مجلس را اصلاح کنند

غلومریزو نوری کزالجه، رئیس فراکسیون مستقل منطقه‌ای پارلمان:

رئیس جناح مستقل کشور گفت: اصلاح برخی از مسائل نیازمند اصلاحات اساسی است و باید تفکر مردم برای تغییر این برنامه های خاص تغییر کند. امیدوارم در انتخابات مجلس 20 اسفند خود مردم این افراد و این طرز فکر را اصلاح کنند.

آفتاب نیوز :

این روزنامه با غلومریزو نوری کزالجه، رئیس جناح مستقل این منطقه در مورد مشکلات پروژه توسعه هفتم گفتگو کرده است.

نکات مهم این گفتگو را در ادامه می خوانید:

با توجه به شرایط برنامه هفتم توسعه و مشکلات عدیده آن، بعید است بعد از پنج سال حتی 10 درصد از این برنامه محقق شود. چون غیر ممکن است. یک سری آرمان ها را در قالب برنامه نوشته اند که هیچ راهی برای رسیدن و اجرای آن وجود ندارد.

رفع برخی از مسائل نیازمند اصلاحات اساسی و اساسی است و برای تغییر این برنامه های خاص باید ذهنیت افراد تغییر کند. همان ذهنیتی که مانع اجرای برنامه می شود و در گزارش کمیسیون مشترک مطالب غیرمصوب را درج می کند. این تصور باید اصلاح شود. بنابراین اصلاح موارد فوق کار ساده ای نیست اما امیدوارم در 20 اسفند خود مردم این افراد و این طرز تفکر را در انتخابات مجلس اصلاح کنند.

یکسری نظرات سیاسی و جناحی وجود دارد و کارتل هایی هستند که می خواهند اقتصاد کشور را در دست بگیرند و قوانین را به نفع خود اجرا کنند. این کارتل ها فقط کارتل های اقتصادی نیستند و به سیاست متصل هستند و می توان آنها را کارتل های سیاسی-اقتصادی نامید که بر مسائل سیاسی کشور تأثیر می گذارد. بنابراین، این کارتل های سیاسی-اقتصادی می خواهند در قالب برنامه هفتم توسعه، همه بخش ها را به طور متوالی اشغال کنند و در جایگاه اقتصادی و برنامه ریزی قرار گیرند.

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما